تازه های سایت

کد مطلب: 5923
29. آذر 1391 - 17:50
پایگاه خبری گرو به نقل از مهر : فرماندار نهاوند گفت: فاز اول طرح گردشگری سراب گیان نهاوند با پیشرفت 75 درصدی و در نظرگرفتن اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومانی در حال انجام است.
 به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی مولوی شامگاه سه شنبه در شورای اداری بخش گیان که در محل بخشداری شهر گیان برگزار شد، گفت: گیان در تاریخ، توسعه و پیشرفت شهرستان نهاوند در زمانهای مختلف نقش مهم و کلیدی بر عهده داشته است.
وی اظهار داشت: موقعیت طبیعی و زمین های حاصلخیز به همراه آب فراوان این منطقه باعث شده که قدیمی ترین تمدن و سکونت انسان در غرب کشور در منطقه گیان انجام شود.
وی گفت: شهر گیان در سالهای اخیر پیشرفت و توسعه خوبی داشته و با احداث شهرک صنعتی در این بخش، صنعت نیز مانند کشاورزی در این منطقه شکوفا خواهد شد.
فرماندار نهاوند اضافه کرد: فاز اول طرح گردشگری سراب گیان نهاوند فروردین سال آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به احداث چمن فوتبال شهر گیان با اعتبار 180 میلیون تومان در امرتوسعه ورزش این بخش گفت: سالن ورزشی روستای میان آبه که در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مولوی اظهار داشت: با توجه به تدریس درس فناوری اطلاعات و ارتباطات در پایه ششم و لزوم هوشمند سازی مدارس ابتدایی پنج عدد لپ تاپ در اختیار مراکز آموزشی بخش گیان قرار می گیرد.

وی افزود: در بخش فرهنگی نیز کتابخانه شهر گیان با اعتبار 621 میلیون تومان و در زمینی با مساحت یک هزار و 200 متر مربع با تمام امکانات از جمله سالن نمایش و کنفرانس، سالن مطالعه در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: طرح های مهمی همچون پارک ولیعصر شهر گیان با اعتبار 600 میلیون تومان که در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بلوار ورودی شهر گیان به طول 400 متر و عرض 40 متر با اعتبار 300 میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی 40 درصد در نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

دیدگاه شما