تازه های سایت

کد مطلب: 5915
29. آذر 1391 - 17:23
پایگاه خبری گرو : هفت دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی استقلال مدافع عنوان قهرمانی مهمان تیم گهر دورود است.
خبرگزاری فارس: گهر دورود - استقلال؛ قهرمان در سرزمین دلاوران/ در انتظار شگفتی‌های بزرگ

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از فارس ، مرحله یک هشتم جام حذفی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. روز جمعه فقط یک بازی برگزار خواهد شد و استقلال در شهرستان دورود لرستان به مصاف تیم گهر می‌رود. نگاهی به این 7 دیدار می‌اندازیم.

نفت آبادان - راه‌آهن؛ دایی در برزیل

نتیجه دیدار دو تیم در تهران در نیم‌فصل اول لیگ به سود راه‌آهن به پایان رسید. در آن بازی کاسیمیرو سرمربی تیم نفت معتقد بود که داور با راه‌آهن مهربان تر بوده است. اکنون نفت میزبان راه‌آهن است. راه‌آهنی که اکنون در رده پنجم لیگ برتر است و نفت آبادان هفدهم است. نبرد دو تیم پنجم و هفدهم جدول لیگ در جام حذفی تماشایی خواهد بود زیرا جام حذفی پر از شگفتی است و اگر نفت بتواند راه‌آهن را شکست بدهد اولین شگفتی مرحله یک هشتم را خلق کرده است. دایی در برزیل ایران کار دشواری دارد.

فجرسپاسی - سایپا شمال؛ شگفتی‌سازان

تیم فجر که خودش شگفتی‌ساز نیم‌فصل اول بود دوست ندارد در جام حذفی اسیر شگفتی شود و بعید است بازیکنان فجر تیم سایپا شمال را دست‌کم بگیرند. البته انگیزه بازیکنان این تیم جویای نام بیشتر از بازیکنان فجرسپاسی است.

شهرداری یاسوج - ذوب‌آهن؛ غول‌کش به دنبال دومین قربانی

شهرداری یاسوج در جام حذفی قاتل تیم‌های لیگ برتری است، فصل گذشته نیز این تیم 4 تیم لیگ برتری را حذف کرد و در این فصل هم با پیروزی 4 بر یک برابر مس کرمان کارش را در جام حذفی شروع کرده است. ذوب‌آهن هم که در مرحله یک هشتم به سختی توانست از سد تیم ملی حفاری اهواز بربیاید در یاسوج کار سختی در پیش دارد. شاید در این بازی اگر تیم لیگ برتری ذوب‌‌آهن برابر تیم دسته اولی شهرداری یاسوج پیروز شود شگفتی محسوب شود.

ابومسلم - صبای قم؛ کار سخت مرفاوی در مشهد

ابومسلم در دیداری جنجالی توانست پیکان را شکست بدهد. بازیکنان و مربیان پیکان می‌گویند توپ جمع‌کن‌های مشهدی در این دیدار وقت تلف کردند تا ابومسلم پیروز شود. صبای قم نیز در مشهد کار سختی برابر تیم دسته اولی ابومسلم دارد. اگر ابومسلم بتواند صبای قم را هم شکست بدهد و به جمع 8 تیم برتر جام برسد برایش موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. ولی صمد مرفاوی دوست ندارد با صبا یک ناکام بزرگ لقب بگیرد.

مس رفسنجان - سپاهان؛ زردپوشان قهرمان در کویر

سپاهان قهرمان نیم‌فصل اول و پرافتخارترین تیم لیگ در رفسنجان باید مقابل تیم دسته اولی بازی کند و بزرگی حریف انگیزه زیادی به بازیکنان مس رفسنجان می‌دهد که با تمام توان برابر سپاهان بازی کنند و اگر جوانان رفسنجان بتوانند سپاهان را شکست بدهند یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های جام حذفی خلق شده است.

داماش گیلان - تراکتورسازی؛ تراکتور روی چمن مصنوعی

داماش در لیگ برتر در تبریز از تراکتورسازی شکست نخورد و آن بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 تمام شد. این مرتبه در جام حذفی تراکتورسازی در رشت باید به میدان برود. کار تراکتورسازی در روی چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی سخت است شاید تراکتورسازی هم مثل استقلال در رشت زمین‌گیر شود.

گهر دورود - استقلال؛ قهرمان در سرزمین دلاوران!

میزبانی گهر در شهرستان دورود باعث اعتراض شدید استقلالی‌ها شد و امیر قلعه‌نویی و دوستانش انجام این بازی در ورزشگاه تختی شهرستان دورود را عقلانی! نمی‌دانند آن هم در حالی که تمام مسئولان استانی و شهری با انجام این بازی در شهرستان دورود موافقت کرده‌اند. از نظر فنی استقلال و گهر به هیچ عنوان قابل قیاس نیستند. گهر آخرین تیم جدول در نیم‌فصل اول لیگ برتر است و استقلال تیم دوم جدول است. گهر ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را با 11 گل زده دارد و استقلال قوی‌ترین دفاع لیگ را در اختیار دارد. بنابراین روی کاغذ بدبین‌ترین هوادار استقلال هم نمی‌تواند تصور کند استقلال از گهر شکست بخورد. حتی اگر سرمربی گهر محمد مایلی کهن باشد.

مایلی کهن در روزی که سرمربی این تیم شد مقابل استقلال قرار گرفت، البته در آن بازی مایلی کهن از روی سکوها بازی را نظاره کرد و اکنون روی نیمکت می‌نشیند. این بازی بزرگ مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه کوچک 1800 نفری برگزار می‌شود و بعید است استقلال در آن ورزشگاه حامی و طرفداری داشته باشد. گهر هرچه ندارد تماشاگر و هوادار دو آتشه زیاد دارد و همین تماشاگران پرشور می‌توانند عرصه را بر استقلال تنگ کنند و آبی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی هستند دوست ندارند در سرزمین دلاوران لرستان اسیر شگفتی شوند و در مرحله یک هشتم با جام حذفی وداع کنند.

دیدگاه شما