تازه های سایت

کد مطلب: 56032
13. ارديبهشت 1403 - 7:44

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرماندار نهاوند در جلسه  روز ملی شوراها و تجلیل از اعضای شورای شهرستان که با حضور امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای شهر و روستا برگزار شد، گفت:تشکیل شوراهای شهر و روستا یادگار حضرت امام‌خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب است که به منزله اهمیت مشارکت مردم در اداره امور و یکی از مصادیق اراده مردم در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور است.

ضرغام احمدوند تاکید کرد: انتظار مردم در حوزه مدیریت شهری، گشایش در مسیر زندگانی آن‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله مبلمان شهری، حمل و نقل، ترافیک و توسعه شهری است.

وی در ادامه افزود: در حوزه شهری نیاز به اقدامات گسترده‌تری وجود دارد، از سوی دیگر با توجه به تلاش‌های ارزشمند شهرداری نگاه ما در کمیسیون‌هایی که در آنها عضویت داریم ، حمایتی است.

احمدوند اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم که عرصه خدمت‌ و خدمت‌رسانی را تسهیل، تسریع و مردم را تکریم کنیم و از آنجا که یکی از مراکز مورد مراجعه مکرر مردم شهرداری‌ها هستند، این رویکرد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در حال حاضر موضوع حمل و نقل شهری، بهسازی معابر شهری و ارتقای خدمات به شهروندان و نهضت آسفالت با توجه به اینکه فصل مناسب کار از راه رسیده در دستور کار قرار گیرد.

 

دیدگاه شما