تازه های سایت

کد مطلب: 55956
5. ارديبهشت 1403 - 7:31
رئیس هیئت ورزش روستای و بازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه مینی فوتبال، دو صحرانوردی و دارت روستایی نهاوند شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس ترکاشوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات  ۳ جانبه، مینی فوتبال، دوصحرانوردی و دارت ویژه  نونهالان و نوجوانان روستایی به میزبانی روستای تکه با عنوان جام  شهدای مدافع حرم و کنسولگری  ایران در سوریه  برگزار شد.

وی افزود: در اولین دوره جام شهدای مدافع حرم و کنسولگری ایران در سوریه به صورت متمرکز در رشته‌های مینی فوتبال با شرکت ۱۲ تیم دو صحرا نوردی با شرکت ۱۰۰ دونده و دارت با شرکت ۲۰ نفر  در رده نونهالان و نوجوانان به میزبانی روستای تکه برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش روستای و بازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند افزود: در این دوره از مسابقات  تیم مینی فوتبال شهید رسانه الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال  با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهید سهرابی را بردو تیم شهید پیرزادی با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی تیم  کانون هلال احمر را برد.

وی بیان کرد: در مسابقه دو صحرانوری به ترتیب در رده نونهالان و نوجوانان تیم شهید نادری با کسب ۴۰۰ امتیاز اول، تیم کانون هلال احمر با کسب ۳۰۰ امتیاز دوم و تیم شهید سهرابی و پیرزادی با کسب ۲۵۰ امتیاز به صورت مشترک سوم شدند.

ترکاشوند افزود: در مسابقات دارت که ۲۰ نفر شرکت داشتند تیم شهید نادری با ۳۵۰ امتیاز اول، تیم کانون هلال احمر دوم و تیم شهید پیرزادی سوم شد.

وی بیان کرد: این مسابقات به مدت دو روز به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار شد و در پایان با اهداء مدال کاپ و هدایایی از برترین‌ها تقدیر به عمل آمد و نفرات برتر به مسابقات استانی بازی‌های بومی و محلی معرفی شدند.

رئیس هیئت ورزش روستای و بازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: این مسابقات با همت پایگاه بسیج کانون فرهنگی و هنری مساجد  دهیاری و شورای اسلامی بخش مرکزی وهیئت ورزش روستای و بازی‌های بومی و محلی شهرستان نهاوند و اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد

دیدگاه شما