تازه های سایت

کد مطلب: 55951
4. ارديبهشت 1403 - 7:53
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند:
خانم دباغ مصداق الگوی زن ایرانی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: خانم دباغ شخصیتی انقلابی، شجاع و موفق در همه عرصه‌ها داشت و مصداق عملی الگوی زن ایرانی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی در نشست بانوان نهاوند با محوریت برگزاری مراسم گرامیداشت برای خانم مرضیه دباغ گفت: مبارز، انقلابی، خستگی ناپدیر و باایمان و باتقوا بودن از ویژگی‌های بارز خانم دباغ است.

وی اظهار داشت: وی از بانوان شاخص و از مصادیق عملی الگوی زن ایرانی است و رهبر معظم انقلاب بر نقش مهم خانم دباغ در مراحل انقلاب اسلامی همواره تاکید دارند.

کیانی افزود: در عرصه‌های انقلاب خانم دباغ خوش درخشیدند و باید این مبارز انقلابی را به عنوان الگو برای نسل جوان معرفی و ابعاد شخصیتی وی را تبیین کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: شخصیت ایشان باید معرفی و بیان شود و آموزش و پرورش، دانشگاه‌های ما و نهادهای فرهنگی باید با این شخصیت گرانقدر بیشتر آشنا شوند.

وی بیان کرد: در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، مبارزاتی، فرهنگی و خانوادگی خانم دباغ حقیقتاً الگو و نمونه بودند.

کیانی اظهار داشت: معرفی این الگوها وظیفه همه ما است و باید تکلیف را انجام دهیم و فرزندان انقلاب را به نسل جوان معرفی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: دراین گونه موارد نباید بی‌تفاوت باشیم چون تکلیف داریم و وظیفه ما است که نسل جوان و کسانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند هرچه بیشتر با آن حال و هوا آشنا کنیم.

وی عنوان کرد: دشمن بیکار ننشسته است و از بی‌تفاوتی برخی از ما استفاده می‌کند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

کیانی اظهار داشت: در شهرستان برنامه محوری و شاخصی با محوریت خانم دباغ باید برگزار شود و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

انتهای خبر/

دیدگاه شما