تازه های سایت

کد مطلب: 55875
27. فروردين 1403 - 8:17
امام‌جمعه نهاوند گفت: صهیونیست‌ها و حامیانش فقط زبان قدرت و زور را می‌فهمند و در مقابل چنین دشمنی باید قوی و بااقتدار باشیم که این عملیات «وعده صادق» اقتدار نظامی و دفاعی ما را به‌خوبی نشان داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق» گفت: هرچه می‌توانیم باید در برابر دشمنان قوی شویم چون آن‌ها فقط حرف زور و قدرت را می‌فهمند.
وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید بر قوی شدن دارند، چون سازمان‌های جهانی ابزاری در دست استکبار هستند و نباید به آن‌ها امید داشت و در موضوع غزه این موضوع را به‌وضوح مشاهده کردیم که این مجامع دستاویز قدرت‌های دنیا است.
امام‌جمعه نهاوند افزود: در این‌چنین شرایطی اگر کشوری قدرت دفاع از خودش را داشته باشد می‌تواند در برابر دشمنان بایستد وگرنه باید نابود شود.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر انواع جنایت‌ها را در منطقه انجام دادند و حتی داعش را به جان اسلام انداختند ولی به برکت وجود مقاومت در منطقه امروز هیمنه آن‌ها درهم‌شکسته و انشا الله قدس شریف نیز آزاد خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: امروز به برکت تلاش و فعالیت دانشمندان کشورمان به مرحله‌ای از قدرت و بازدارندگی رسیدیم که دشمن جرئت تعرض به خاک کشور را ندارد.
وی اظهار داشت: حمله اخیر و غرورآفرین سپاه به رژیم صهیونیستی اقدامی بسیار به‌جا و بزرگ بود و کارشناسان نظامی و دنیا متوجه بزرگی این اقدام پیچیده و بسیار عظیم هستند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: صهیونیست‌ها از این اقدام قدرتمندانه سپاه یا درس عبرت می‌گیرند یا اقدامی می‌کنند که یقیناً با جواب دندان‌شکن و محکم سپاهیان اسلام مواجه می‌شوند چون رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که دوران بزن و در رو تمام‌شده است.
وی عنوان کرد: مردم ما از این حملات تشکر و قدردانی دارند چون تجربه این 45 سال به ما نشان می‌دهد که با دشمن اگر قاطع برخورد شود عقب‌نشینی خواهد اگر و اگر از موضوع ضعف رفتار کنیم دشمن جدی‌تر می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی اظهار داشت: صهیونیست‌ها و حامیانش فقط زبان قدرت و زور را می‌فهمند و چیزی به‌عنوان قوانین انسانی و دینی و قانونی را متوجه نمی‌شوند و این را به عینه در این سال‌ها مشاهده کردیم.
وی در پایان گفت: زنده‌باد قدرت دفاعی و عزتمندانه سپاه اسلام که آمریکا را توانسته از منطقه بیرون کند و سرزمین‌های اشغالی هم یک پایگاه برای اقدامات شرارت‌آمیز آمریکایی‌ها است و به یاری خدا این پایگاه هم در هم کوبیده خواهد شد و منطقه از وجود صهیونیست‌های جنایتکار پاک‌سازی می‌شود.

دیدگاه شما