تازه های سایت

کد مطلب: 55785
16. فروردين 1403 - 3:27
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۱۲ منطقه نهاوند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در چهار منطقه شهری و هشت منطقه روستایی خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: دفاع از مظلوم در دین ما سفارش شده و مردم ما همواره از ستمدیدگان عالم حمایت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: مردم مظلوم غزه حدود ۶ ماه است که در زیر شدیدترین بمباران قرار دارند و مدعیان دروغین حقوق انسان‌ها ساکت هستند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گروسی افزود: وجدان‌های بیدار مردم دنیا امروز به ذات کثیف رژیم کودک کش صهیونیستی پی برده‌اند و برخلاف حکومت‌ها در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

وی بیان کرد: جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی نشان داد که این رژیم جعلی به هیچ قانون و اخلاق و انسانیتی پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف شومش هر اقدامی می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: وظیفه هر انسان آزاده‌ای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و مردم ما در روز جهانی قدس بار دیگر این پشتیبانی از آرمان فلسطین را اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: با دوراندیشی امام راحل در نام‌گذاری روز جهانی قدس مسئله فلسطین همچنان زنده و پویا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گروسی به برنامه‌های روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت: روز جمعه هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل مسجد جوانان شهر نهاوند مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شروع می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای گیان، فیروزان و برزول نیز مراسم راهپیمایی با حضور امت روزه‌دار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: در هشت روستای بزرگ نهاوند نیز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم در شهر نهاوند به سمت مصلا نماز جمعه برگزار می‌شود و سخنران این مراسم علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین گروسی در پایان گفت: مردم روزه‌دار نهاوند امسال نیز بار دیگر با حضور پرشور خود حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

انتهای خبر/

دیدگاه شما