تازه های سایت

کد مطلب: 55752
12. فروردين 1403 - 4:03
فرماندار نهاوند از بازدید ۳۷ هزار نفری گردشگران از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی و تفریحی نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند به همراه معاون سیاسی امنیتی واجتماعی  فرمانداری و جمعی از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان از ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهر نهاوند و فیروزان بازدید کردند.

ضرغام احمدوند در این بازدید با اشاره به اینکه خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ها و همچنین فراهم‌آوردن امکانات و زیرساخت‌های موجود در شهرستان ظرفیت اسکان یک هزار و ۲۰۰ نفری برای مسافران در شهرستان نهاوند فراهم شده است ، گفت: در حال حاضر آموزش‌وپرورش با ۴ محل اسکان در سطح شهرستان دارای ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفری مسافران را دارد.

وی ادامه داد: در بحث هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و خانه مسافر و همچنین مهمان‌سرای ادارات نیز حدود ۹۰۰ نفر ظرفیت پذیرش مسافر وجود دارد.

احمدوند با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و شیصد نفر در شهرستان نهاوند اسکان‌یافته‌اند، گفت: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی نیز بیش از ۳۷ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی و تفریحی شهرستان نیز بازدید داشته‌اند که انتظار می‌رود این میزان بازدید تا پایان تعطیلات افزایش چشمگیری داشته باشد.

فرماندارنهاوند بر ضرورت بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای فراهم‌کردن رفاه هرچه بیشتر برای مسافران و گردشگران تأکید کرد و گفت: در بحث اقدامات و بازدیدهای بهداشتی و امنیت غذایی نیز اقدامات بسیار خوبی به همت شبکه بهداشت و درمان انجام شده است؛ چراکه سلامت و امنیت مسافران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

دیدگاه شما