تازه های سایت

کد مطلب: 55522
13. اسفند 1402 - 8:16
امام‌جمعه نهاوند گفت: پیروز اصلی انتخابات مردم سرافراز ایران اسلامی هستند که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: حضور مردم درصحنه‌ها همواره راهگشا و مهم بوده و حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن بی‌نظیر و مشارکت در انتخابات بسیار به هنگام بود.
وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار نهاوند بار دیگر حماسه آفریدند و در انتخابات حضور پرشوری داشتند و درصد مشارکت مردم باغیرت نهاوند از میانگین کشوری و استانی بالاتر بود.
امام‌جمعه نهاوند با قدردانی از حضور مردم در انتخابات ادامه داد: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند که به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حضور پرشوری در انتخابات داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از همه کاندیداها، ستادها و همه مردم که تلاش و فعالیت کردند و شور انتخاباتی ایجاد کردند قدردانی می‌کنم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی اظهار داشت: به منتخب مردم نهاوند آقای نثاری تبریک عرض می‌کنم و بار سنگین مسئولیت چهار سال نمایندگی نهاوند در مجلس به دوش وی افتاد که امیدواریم خداوند به وی توفیق و توان بدهد تا بتواند شکر این نعمت حضور و اعتماد مردم را به نحو احسن انجام دهد.
وی افزود: امیدواریم منتخب شهرستان نهاوند با عمل به فرامین ولایت برای مردم کار کند و برای خدمت هرچه بیشتر و شبانه‌روزی برای این مردم عزیز تلاش کند.
امام‌جمعه نهاوند گفت: انشاالله روزبه‌روز نتیجه تلاش‌ها و خدمات و زحمات نماینده برای مردم نمایان شود و موجب اعتماد و شوق و شور مردم شود.
وی عنوان کرد: همان‌طور که مولا علی (ع) فرمودند؛ خوشا به حال کسانی که وظیفه‌شان را در قبال خدا و خلق خدا به‌درستی انجام دهند.
حجت‌الاسلام مغیثی در پایان گفت: همه مردم، کاندیداها، مسئولان، هیأت‌های اجرایی و نظارت و همه‌کسانی که در عرصه انتخابات در نهاوند تلاش و خدمت کردند به وظیفه عمل کردند و خداوند به هم آن‌ها جزای خیر عطا کند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند با مشارکت بیش از ۷۷ هزار نفر در شهرستان نهاوند برگزار شد.
پس از شمارش آرای حوزه انتخابیه نهاوند علیرضا نثاری موفق شد با کسب ۱۸ هزار و ۴۴۶ رأی به‌عنوان نماینده این شهرستان در مجلس دوازدهم انتخاب شود.

دیدگاه شما