تازه های سایت

کد مطلب: 54923
3. دى 1402 - 8:56
دو بازیکن پرسپولیس به احتمال زیاد در نیم‌فصل سرباز خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، یکی از مشکلات پرسپولیس در ابتدای فصل سرباز شدن میلاد سرلک هافبک دفاعی تاثیرگذار این تیم بود. میلاد که در تابستان قراردادش را تمدید کرد، متوجه شد مشمول شده و در صورتی که به تیم ملی دعوت نشود، باید پرسپولیس را ترک کند و راهی یک تیم نظامی شود. با این حال سرلک توسط کادرفنی تیم ملی دعوت شد و توانست با مجوز موقت، رفتن به خدمت سربازی را برای ۶ ماه به تعویق بیاندازد.

حالا به‌زودی مهلت سرلک به پایان خواهد رسید و این بازیکن در صورتی که دوباره در اردوی بعدی تیم ملی دعوت نشود، باید در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را ترک کند و احتمالا راهی ملوان شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرلک تنها بازیکن سرباز پرسپولیس نیست و احتمال دارد در نیم‌فصل یک ستاره دیگر این تیم هم به دلیل سرباز شدن، راهی یک تیم نظامی شود.

محمد عمری، وینگر تکنیکی و سرعتی پرسپولیسی‌ها هم به احتمال زیاد در نیم‌فصل سرباز خواهد شد و ممکن است مجبور به جدایی از پرسپولیس شود.

پرسپولیس با مصدومیت چند ستاره خود در این فصل حسابی به دردسر افتاده و حتی مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را احتمالا تا پایان فصل در اختیار نخواهد داشت. پرسپولیس همین حالا هم به‌شدت با کمبود بازیکن مواجه است و در صورتی که عمری و سرلک هم سرباز شوند، کار از این هم برای یحیی و تیمش سخت‌تر خواهد شد و اوضاع برای مدافع عنوان قهرمانی در نیم‌فصل دوم شرایط به‌مراتب سخت‌تری را تجربه خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیدگاه شما