تازه های سایت

کد مطلب: 54737
13. آذر 1402 - 8:16
باهدف بررسی و حل مشکلات مرکز درمان، صیانت و بازپروری معتادان کوثر نهاوند توسط فرمانده سپاه استان از این محل بازدید شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مشکلات کمپ بهبود و ترک اعتیاد معتادان متجاهر کوثر نهاوند با حضور مسئولان و شهرداران استان و سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان در محل این مرکز برگزار شد.
در این جلسه که با حضور فرماندار نهاوند، فرمانده سپاه استان و شهرستان، شهرداران ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد در این مرکز برگزار شد بر حل مشکلات این کمپ تأکید شد.
کمپ ترک اعتیاد کوثر نهاوند مربوط به شهرهای جنوبی استان همدان است و شهرداران استان در خصوص بهبود شرایط و حل مشکلات این مرکز گفتگو کردند.
در این مرکز معتادان متجاهر و رهاشده که به ماده ۱۶ معروف هستند نگهداری می‌شوند.
معتادان این مرکز پس از ترک اعتیاد در کارگاه‌ها و گلخانه مهارت‌های مختلف را فرامی‌گیرند و پس از پایان دوره به آغوش جامعه بازمی‌گردند.
این مرکز دارای قسمت‌های مختلف برای ترک اعتیاد و بازپروری معتادان شهرهای جنوبی استان است و زیر نظر سپاه و شورای مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کند.
سردار مجیدی فرمانده سپاه استان در دیدار با مددجویان این کمپ گفت: امیدواریم زودتر از بند اعتیاد رهایی یافته و به جامعه و خانواده بازگردید.
وی اظهار داشت: شما می‌توانید و باید بااراده‌ای قوی از دام اعتیاد خود را نجات دهید و در این مرکز مهارت یاد گرفته تا پس از ترک اعتیاد بتوانید برای خود شغلی ایجاد کنید.
فرمانده سپاه استان سپس در نشست بررسی مشکلات این کمپ گفت: از همه مسئولان برای رفع مشکلات و کمبودهای این مرکز درخواست همکاری و کمک داریم.
وی ادامه داد: هرچه بیشتر امکانات در اختیار این مرکز قرار گیرد خدمات ارائه‌شده نیز بیشتر و بهتر می‌شود.
پس‌ازاین جلسه مسئولان از قسمت‌های مختلف و کارگاه‌های این مرکز بازدید کردند.
در مرکز درمان، صیانت و بازپروری کوثر نهاوند پس از فراگیری مهارت و ترک اعتیاد از طرف نهادهای مختلف مانند سپاه، بهزیستی و کمیته امداد وام‌های خوداشتغالی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما