تازه های سایت

کد مطلب: 54708
9. آذر 1402 - 9:10
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خبر داد
کسب مدال برنز جهانی کوراش توسط دختر نهاوندی+ عکس
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از کسب مدال برنز مسابقات جهانی کوراش توسط بانوی ورزشکار نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بانوان ورزشکار این شهرستان همچنان در عرصه‌های ملی و جهانی موفق هستند و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی می‌کنند.
وی اظهار داشت: خانم صبا کرمعلی کوراش کار نهاوندی در مسابقات جهانی کوراش که در کشور ترکمنستان برگزار شد توانست مدال ارزشمند برنز این دوره از مسابقات را برای شهرستان نهاوند کسب کند.
علی بخشی بیان کرد: تیم کوراش بانوان جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات با ۱۴ ورزشکار حضور داشت که خانم کرمعلی از نهاوند در وزن منفی ۷۸ کیلوگرم در این مسابقات توانست مدال برنز را تصاحب کند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: بانوان ورزشکار به‌خصوص در رشته‌های رزمی همواره عضو ثابت اردوها و تیم‌های ملی مختلف هستند.
وی افزود: در ورزش بانوان این شهرستان استعدادهای بسیار خوب و پتانسیل‌های فراوانی دارد که باید برای شکوفایی آن‌ها تلاش کنیم.
علی بخشی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ورزشکاران غیرتمند نهاوندی توانستند هشت مدال جهانی و آسیایی را برای ایران اسلامی کسب کنند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اظهار داشت: ضمن تبریک این موفقیت‌های بزرگ به عموم همشهریان و جامعه بزرگ ورزش شهرستان نهاوند از زحمات ورزشکاران و خانواده‌های قهرمانان این شهرستان تقدیر می‌کنیم.
وی در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با ایجاد بستر و زیرساخت‌های ورزشی هرچه بیشتر جوانان را به سمت ورزش سوق داده و با کشف استعدادها در راستای توسعه ورزش قدم برداریم.

دیدگاه شما