تازه های سایت

کد مطلب: 54635
1. آذر 1402 - 8:40
امیر قلعه نویی در نخستین مواجهه جدی اش در دوران سرمربیگری در تیم ملی، همه را نگران کرده و حالا، با تردید به جام ملت ها نگاه می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اولین دیدار مهم و جدی تیم ملی فوتبال بزرگسالان در کمتر از یک سال سرمربیگری امیر قلعه نویی، آنگونه که باید پیش نرفت و حالا همه چیز واقعی تر و البته نگران کننده تر شده. ملی پوشان در حالی که بازی ۲ بر صفر برده نیمه اول را در نیمه دوم با تساوی ۲ بر ۲ عوض کردند، نمایشی بسیار ضعیف و نگران کننده را به نمایش گذاشتند.

قلعه نویی که همواره از بردهای پیاپی در ۹ دیدار اخیر تیم ملی و با هدایتش می گفت، برابر ازبکستان که همیشه حرفی قابل اعتنا بوده، دور از انتظار نشان داد. نکته تامل برانگیز ماجرا آنجاست که ژنرال در نیمه دوم که نیمه مربیان است، همه چیز را به حریفش واگذار کرد تا نگرانی که در ماه های اخیر مبنی بر ضعف کادر فنی وجود دارد، در این آزمون دیده شود.

حالا که زمان چندانی هم تا جام ملت های آسیا زمان نداریم، اهالی فوتبال نگران تیم ملی اند. بازی برابر ازبکستان دل ها را لرزاند و نشان داد که این تیم برای مدعی بودن و رسیدن به آنچه استحقاقش را دارد، کاستی های فنی زیادی دارد. این تیم در نیمه دوم، یک تیم معمولی و درجه دوم بود که گویا برای قدم زدن در خیابان های تاشکند اعزام شده بود. در حوزه فنی هم که باخت ۲ بر صفر در نیمه دوم، نشان از شکست کادر فنی دارد که تردیدهای جدی درباره آن وجود داشته و دارد.

ژنرال که یک دهه کم فروغ را در فوتبال کشورمان داشته، در آستانه جام ملت های آسیا متزلزل نشان داد و اکنون همه نگرانند. آیا او می تواند این تیم را به آنچه شایسته اش هست، برساند یا بار دیگر خاطره ای تلخ را بر جای خواهد گذاشت؟

دیدگاه شما