تازه های سایت

کد مطلب: 54518
18. آبان 1402 - 7:47
شهردار نهاوند گفت: در دو سال گذشته بیش از ۵۰ هزارتن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری تولید و در بیش ۶۰۰ کوچه ومعابر سطح شهر توزیع و پخش شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته بیش ۱۲۰۰ تن سیمان رایگان از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دریافت کرده ایم که جهت تولید جداول وکفپوش و لوله های سیمانی و..در کارگاه شهرداری نهاوند مورد استفاده قرارگرفته است.

وی ادامه داد: بیش از ده پارک محله ای در مناطق کم برخوردار نهاوند احداث شده است و هم اکنون باز سازی و اصلاح پارک محله ای شهید طالبیان در منطقه شیخ منصور آغاز و در دستورکار قرارگرفته است.

شهردار نهاوند افزود: عملیات ساخت واحداث پارک بزرگ صخره ای در مساحت شش هکتاربا اعتباری بالغ بر ۴۵میلیارد تومان تقریبا به اتمام رسیده است که طی چند روز آینده رسماً افتتاح و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان عملیات اجرای ساخت میدان شهدای ارتش در بلوار امام حسین و میدان سپاه در بلوار ولیعصرآغاز شده است که امیدواریم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ظرف دوماه آینده با  هزینه ای بالغ بر شصت میلیارد ریال به بهره برداری برسند.

یوسفی نوید اظهار داشت: باتوجه به درخواست هیئت امنای مسجد سیدالشهدا جهت ایجاد پارک محله ای و فضای بازی کودکان مقرر گردید با مساعدت و همکاری شهردار نهاوند در محوطه جنب مسجد بزودی  عملیات اجرایی این پارک آغاز شود و جهت استفاده شهروندان محله کوی بهاران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها

دستون درد نکنه.تاحالا خیلی زحمت کشیدی ودست شما رو میبوسم.درختکاری و نگهداری از درختان یکی از کارهای ضروری شهر می‌باشند.بهرحال تحولی بزرگ انجام دادید تابه حال.وردیهای شهر خیلی مهم هستند مخصوصا فضای سبز.برای شما موفقیت آرزومندم

دیدگاه شما