تازه های سایت

کد مطلب: 54124
5. مهر 1402 - 8:25
رزمندگان شجاع و باایمان نهاوند در دوران دفاع مقدس حضور فعالی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های فرزندان شجاع ایران‌زمین در عملیات‌های مختلف است.
رزمندگان این مرزوبوم در طول جنگ ۸ ساله با شجاعت و باتقوای خود صحنه‌های بی‌نظیری از عشق به اسلام و وطن و امام خمینی (ره) را به نمایش گذاشتند.
نیاز است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه لحظه‌های زیبا و سراسر معنویت دوران دفاع مقدس و تصاویر آن دوران برای نسل جوان منتشر شود.
علاوه بر جلوه‌های زیبای دفاع مقدس در جبهه‌ها، صحنه‌های تشییع پیکر مطهر شهدا، اعزام رزمندگان به جبهه‌ها، صحنه‌های بمباران شهرها و دیگر صحنه‌های عاشقانه این حماسه بزرگ نیازمند انتشار است.
رزمندگان نهاوندی در دوران دفاع مقدس همواره حضور فعالی در جبهه‌ها داشتند و این شهرستان شهدای بزرگواری و شخصیت‌های عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهیدان حاج میرزا محمد سلگی، حاج محمد طالبیان، حیدر سهرابی، محسن امیدی، حسین محجوب، ابروزن، کیانی و ... ۸۵۴ شهید سرافراز و شجاع ازجمله شهدای این شهرستان هستند.
در ادامه تصاویری دیده نشده از حضور رزمندگان نهاوندی در دوران دفاع مقدس را مشاهده می‌کنید.
نکات جالب این تصاویر حضور شخصیت‌های بزرگواری چون شهید صیاد شیرازی، محسن رضایی و شهید حاج حسین همدانی در کنار رزمندگان نهاوندی در جبهه‌ها است.

دیدگاه شما