تازه های سایت

کد مطلب: 54097
1. مهر 1402 - 7:36
یکی از شوک‌های بزرگ بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان خروج مهدی ترابی از ترکیب این تیم بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از مصدومیت جزئی مهدی ترابی در تمرینات پیش از دیدار مقابل النصر عربستان، این بازیکن که بر اثر برخورد با فرشاد فرجی از ناحیه استخوان روی پا دچار ضرب دیدگی شده بود پس از بازی در زمین ناهموار استادیوم آزادی بار دیگر با مشکل درد شدید از همان ناحیه مواجه و در نهایت وقتی قادر به ادامه مسابقه نبود در دقیقه هشتم بازی جای خود را به شهاب زاهدی داد.

اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد کار درمان و فیزیوتراپی مهدی ترابی از همان زمان پس از خروج این بازیکن از ترکیب تیم پرسپولیس استارت خورده و در حال اجراست.

شنیده‌ها از اردوی تیم پرسپولیس حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی با جدیت پیگیر وضعیت مهدی ترابی بوده و با توجه به توضیحات کادر پزشکی امیدوار است که این بازیکن به مسابقه دهم مهر مقابل الدحیل برسد.

بسیاری از کارشناسان نیز دلیل ناتوانی پرسپولیس در اجرای فرامین تاکتیکی و کاهش شانس موقعیت گل روی دروازه النصر را به همین خاطر تحلیل کرده بودند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ترابی این روزها با دو نوبت فیزیوتراپی در روز مشغول مداوای ضرب خوردگی استخوان روی پایش است تا هرچه سریع‌تر ظرف ۱۰ روز آینده خودش را به بازی دوم تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برساند.

قرار است در روزهای آینده با انجام تست تا پیش از سفر به دوحه تکلیف ترابی مشخص شود ولی خبرهای رسیده حاکی از روند مطلوب بهبودی این بازیکن است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

دیدگاه شما