تازه های سایت

کد مطلب: 53168
15. خرداد 1402 - 14:43
امام جمعه نهاوند گفت: مقام معظم رهبری ۳۴ سال است که در همه حوادث مختلف با درایت و شجاعت مسیر انقلاب اسلامی را ادامه داده اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند شخصیت امام خمینی(ره) تاریخ سار و انسان ساز است و باید از ایشان تبعیت کنیم.

  وی با بیان اینکه وحدت کلمه و اطاعت از ولی فقیه بسیار مهم است و نباید این وحدت دچار خدشه شود، اظهار داشت: اطاعت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب مایه سعادت دنیا و آخرت است و رمز پیروزی ما در طول این سال ها این اطاعت بوده است. 

حجت الاسلام مغیثی افزود: امام شخصیتی جامع و مظهر خوبی بود و به حق مقام معظم رهبری راه و روش ایشان را با قدرت ادامه دادند. 

وی عنوان کرد: باید پیرو ولی فقیه باشیم و این وظیفه همه است و راه حل عبور از بحران ها و مشکلات گوش دادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است. 

امام جمعه نهاوند گفت: مقام معظم رهبری ۳۴ سال است که در همه حوادث مختلف با درایت و شجاعت مسیر انقلاب اسلامی را ادامه داده و واقعا مجلس خبرگان بعد از ارتحال امام انتخاب به حقی داشتند. 

وی ادامه داد: انتخاب به جا و شایسته مهم از برکات انقلاب و الطاف الهی است و هوشمندی و آگاهی و بصیرت رهبر معظم انقلاب واقعا دشمنان را ناامید کرده است. 

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم و هدایت‌های رهبر انقلاب باعث شده که انقلاب اسلامی در مسیر پر افتخار خود به الگویی در منطقه تبدیل شود و دشمنان را زائل کرده است. 

امام جمعه نهاوند ادامه داد: امروز ایران اسلامی پرچمدار مقاومت در منطقه است و این مقاومت به برکت حضور جوانان مومن و انقلابی در عرصه های مختلف است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب به این قشر اعتماد زیادی داشتند. 

وی افزود: امام ساده زیست و مردمی بود و تا پایان عمر با برکتشان بر این موضوع ساده زیستی تاکید داشتند و رهبر انقلاب نیز این رویه امام خمینی(ره) را ادامه دادند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: در طول سال های بعد از ارتحال امام خمینی(ره) دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هرکاری انجام دادند ولی حضور مردم در همه عرصه ها و گوش به فرمان ولی فقیه بودن باعث شکست دشمنان شده است. 

وی در پایان گفت: تاریخ نشان داده است که هرکجا ما به فرامین رهبر معظم انقلاب عمل کردیم بر مشکلات پیروز شدیم و از این به بعد هم راه پیشرفت ما عمل به منویات ایشان است

دیدگاه شما