تازه های سایت

کد مطلب: 53160
14. خرداد 1402 - 19:34
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام خمینی ( ره ) یک حقیقت تا ابد جاودان است که همیشه در قلوب مسلمین جهان زنده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ماه در پیامی نوشت: یوم الله ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و سرآغاز اراده و خواست مردم ایران و نمادی در مبارزه با ظلم و استبداد است.

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر ( ره ) است.

این روز یادآور بزرگمردی است که با تکیه بر سلاح ایمان باعث برافراشتن پرچم انقلاب شد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

امام خمینی ( ره ) یک حقیقت تا ابد جاودان است که همیشه در قلوب مسلمین جهان زنده است.

یوم الله ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و سرآغاز اراده و خواست مردم ایران و نمادی در مبارزه با ظلم و استبداد است.

اگرچه در سالگرد ارتحال امام راحل به سوگ این بزرگ مرد که از تبار نیکان بود هستیم، ولی بواسطه لطف بیکران الهی به این آب و خاک، انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مقتدر و مستحکم در مسیر آن آرمان های الهی قدم بر می دارد.

اینجانب سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت گلگون کفنان قیام خونین پانزدهم خرداد ماه ۱۳۴۲ را تسلیت عرض می نمایم.

« علیرضا شهبازی خدمتگزار مردم شریف شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی »/

دیدگاه شما