تازه های سایت

کد مطلب: 53148
13. خرداد 1402 - 7:32
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از آسمانی صاف و آفتابی و جوی آرام تا چهار روز آِینده خبر داد و گفت: در پی بارش‌های سامانه بارشی این هفته، بیشترین بارش در سولان همدان ۱۶.۴ میلیمتر ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه امروز در اوسط روز افزایش سرعت وزش باد پدیدار خواهد شد اظهار کرد: از فردا تا چهار روز آسمان استان صاف و آفتابی و به نسبت وضعیت جوی آرام است وهمچنین از سرعت باد کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعت گذشته در پی بارش‌های سامانه بارشی، بیشترین بارش در سولان همدان ۱۶.۴ میلیمتر ثبت شده است افزود: اغلب بارش‌هایی که در سایر ایستگاه‌های هواشناسی به خصوص در نیمه غربی گزارش شده بین ۲ تا ۳ میلیمتر بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: رفته رفته افزایش نسبی دمای روزانه را خواهیم داشت به طوری که انتظار افزایش دما تا ۳۲، 33 درجه سانتیگراد را داشته باشبم

وی با تاکید بر اینکه کمینه و بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت بین ۱۰ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است گفت: در این مدت شهرستان بهار با هشت درجه خنک‌ترین و نهاوند با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان گزارش شده است.

دیدگاه شما