تازه های سایت

کد مطلب: 53091
5. خرداد 1402 - 18:42
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی است و وظیفه ما این است که با لحاظ کردن آرامش و جلوگیری از دو قطبی سازی جامعه‌ شرایط و بستر مناسبی را برای کار فرهنگی ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد مهدی اسماعیلی در جمع نمازگزاران جمعه نهاوند گفت: رئیس جمهور علی رغم مشکلات زیادی که دشمنان ایجاد کرده اند با تلاش و تعهد دولت انقلابی در حال برطرف کردند مشکلات است. 

وی اظهار داشت: دشمن با جنگ ترکیبی که سال گذشته شروع کرد، به فکر براندازی نظام بود.

  اسماعیلی افزود: در موضوح حجاب دشمن برنامه ریزی کرده است؛ اما ملت و دولت روی ارزش‌ها کوتاه نمی آیند.

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: افتخار می‌کنم و خوشبختم بخاطر اینکه امروز در میان مردم شریف شهرستان نهاوند حضور دارم. مردمی که همواره در انقلاب پیشگام بوده اند و سابقه درخشانی در مبارزات دارند. 

وی ادامه داد: این شهر مهد دلیران و مردانی مانتد سردار عزیز شهید حاج میرزا محمد سلگی و دلاورمردان سرافرازی است که در راه انقلاب از جان خود گذشتند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این انقلاب با درایت امام راحل به ثمر نشست و امروز تحت مدیریت داعیانه رهبر فرزانه انقلاب به مسر پرافتخار خود ادامه می دهد. 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و بزرگان انقلاب از شخصیت های بزرگ فرهنگی هستند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضرت امام راحل در سنین جوانی تألیفات زیادی داشتند و مقام معظم رهبری هم تألیفات فراوانی دارند و در نمایشگاه کتاب امسال تألیفات ایشان از پرفروش ترین ها بود.

  وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه این شهادت ها و رشادت ها بنا شده است و این شجره طیبه با هیچ خباثتی لطمه نخواهد دید چون این انقلاب مرهون زحمات بزرگان و شهدا است.

  اسماعیلی بیان داشت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی است ولی ما بعنوان مسئولین سعی داریم با لحاظ کردن آرامش و جلوگیری از دو قطبی سازی جامعه‌ شرایط و بستر مناسبی را برای کار فرهنگی درست ایجاد کنیم.

دیدگاه شما