تازه های سایت

کد مطلب: 53084
4. خرداد 1402 - 18:21
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نمایندگان با تعامل مشکلات استان را پیگیری و در سال اخر فعالیت مجلس کارهای بر جای مانده را به سرانجام برسانند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در نشست هم اندیشی استاندار همدان با نمایندگان، ائمه جمعه فرمانداران و مدیران استان در دانشگاه ملی نهاوند گفت:  این جلسات باید خروجی داشته باشد و مشکلی از مشکلات مردم حل شود چون تمامی مدیران ارشد استان در این نشست حضور دارند و این وقت متعلق به مردم است و باید این نشست منجر به نتیجه شود.

وی اظهار داشت: دولت و مجلس به دنبال تعامل و حل مشکلات مردم باشند.

امام جمعه همدان اظهار داشت: نهاوند در حوزه گردشگری مشکل دارد و زیر ساخت ها آماده نیست و باید تدبیر شود و در بحث گردشگری و کشاورزی نهاوند ظرفیت های زیادی دارد.

وی عنوان کرد: بحث خام فروشی محصولات کشاورزی و نبود صنایع تبدیلی از دیگر مشکلات این شهر است.

آیت الله شعبانی ادامه داد: در بحث سیل خسارات زیادی به بخش شیلات نهاوند وارد شد و بسیاری از تولیدات آنها از بین رفت که باید دغدغه این عزیزان پیگیری شود.

وی اظهار داشت: برخی مواقع خود مدیران گرفتار بروکراسی اداری می شوند در حالی که مدیران باید مشکلات را سریع حل و فصل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مدیران باید قاطعانه و سریع عمل کنند و مدیر باید راهکار ارائه بدهد و نمی گویم خلاف قانون عمل کند بلکه باید تدبیر اندیشی کند تا کار پیش برود.

وی بیان داشت: اینکه می گویند طرح جامعی ۷سال به طول انجامیده، نیازمند فراتر از بروکراسی اداری پیش رفتن است.

امام جمعه همدان افزود: در تصویب قوانین ابن مجلس خوب عمل کرده است و جای تقدیر دارد.

آیت الله شعبانی گفت: سال پایانی مجلس است و همانطور که رهبر معظم انقلاب دیروز به نمایندگان فرمودند باید کارهای عقب مانده را به سرانجام برسد.

دیدگاه شما