تازه های سایت

کد مطلب: 53078
4. خرداد 1402 - 18:08
فرماندار نهاوند گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند پرقدرت در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در نشست هم‌اندیشی استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان با ائمه جمعه، مدیران کل، فرمانداران و مجمع نمایندگان استان که در شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم مجلس شورای اسلامی مدال انقلابی بودن را پس از سه سال همچنان حفظ کردند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام مغیثی همواره محور وحدت و اتحاد در شهرستان هستند، گفت: خوشحالیم سالروز 41 امین سال حضور امام‌جمعه در شهرستان نهاوند چندی پیش سپری شد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین مقام معظم رهبری ما را مکلف به بیان خدمات نظام و انقلاب در دولت سیزدهم می‌کند، گفت: خوشبختانه باتوجه‌به تأکیدات رئیس‌جمهور و استاندار در بحث مسکن ملی شهرستان نهاوند این مهم را در سه‌فاز آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه 365 واحدی مسکن ملی با پیشرفت 40 درصد و با احتساب سقف و اسکلت 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: قطعه‌بندی 482 قطعه زمین در شهرک امیرکبیر یا باروداب است که در حال انجام است.

احمدوند با بیان اینکه در شهر فیروزان، گیان و برزول نیز با هماهنگی‌های صورت‌گرفته پروژه‌های مسکن مهر در حال احیا و تحویل به متقاضیان خواهد شد، گفت: پیگیر هستیم با عزم راسخ و اراده‌ای استوار در جهت اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم تا شاهد رفع مشکلات مردم و شهرستان باشیم.

دیدگاه شما