تازه های سایت

کد مطلب: 53068
3. خرداد 1402 - 22:30
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان نهاوند گفت: میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با اهداء هدیه به دختران طی دهه کرامت در ۴ بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،مهدی سوری با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری که بقاع متبرکه به قطب فرهنگی باید تبدیل شوند، افزود: بقاع این شهرستان نیز از این فرمایش استثنا نشده و با جذب حداکثری گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه توانسته است، خدمات مفیدی را برای زائرین و مجاورین داشته باشد.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های اداره اوقاف تجلیل و گرامیداشت امامزادگان در دهه کرامت است.

رئیس اداره اوقاف نهاوند ادامه داد: دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (علیه السلام) ادامه خواهد داشت و از جمله برنامه‌های اوقاف و امور خیریه با محوریت بقاع متبرکه می‌توان به مراسم ویژه جشن روز دختر، کمک به نیازمندان و فقرا با عنوان برنامه قرار دوازدهم، غبارروبی و عطر افشانی امامزادگان شریف، تکریم هیئت امنا و خدام بقاع، محفل انس با قرآن کریم، برپایی ایستگاه صلواتی و خدمات پزشکی، ویزیت رایگان اشاره کرد.

سوری گفت: میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با اهدا هدیه به دختران در ۴ بقعه متبرکه شاهزاده محمد (ع)، امامزاده مهدی (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) روستای دره ابراهیم و امامزاده فضل (ع) برزول برگزار شد.

دیدگاه شما