تازه های سایت

کد مطلب: 53054
1. خرداد 1402 - 8:22
گفت و گو با مادر ۴۱ ساله نهاوندی که سه فرزند دارد و از زندگی خود رضایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مادر نهاوندی با وجود کارمند بودن هم به فرزندآوری توجه دارد و هم به کارهای اداری می رسد و از  داشتن سه فرزند احساس خوشحالی دارند.

معصومه فریادرس ۴۱ سال سن دارد و یک دختر دارد و خداوند دو فرزند دوقلو هم به خانواده آنها هدیه کرده است. این مادر نهاوندی با همکاری همسرش و با توجه به قانون جوانی جمعیت هم به تربیت و بزرگ کردن بچه ها اهتمام دارد و هم از این کار لذت می برد.
 
خانم فریادرس می گوید: با توجه به قانون جوانی جمعیت یک روز در هفته به سر کار نمی رود و با توکل به خدا نسبت به تربیت فرزندانش اقدام می کند.
 
این‌ مادر نهاوندی برنامه ریزی و توکل بر خدا را عاملی برای موفقیت در زندگی شخصی خود می داند و از کمک کردن دختر بزرگش در انجام کارهای خانه تشکر می کند. وی توصیه ای هم به بانوان و کارمندان دارد و می‌گوید: از شرایط کارمندی نترسند و نسبت به فرزندآوری اقدام کنند و خدا هم کمک می کند.
 
خانم فریادرس در پایان گفت: در این کار سختی هایی هم هست ولی نشاط و شادابی از داشتن سه فرزند بر این سختی ها غلبه می کند و ما از زندگی راضی هستیم. در همایش جوانی جمعیت شهرستان نهاوند از این مادر کارمند به همراه سه فرزند و همسرش قدردانی شد.
 
 
 

دیدگاه شما