تازه های سایت

کد مطلب: 53038
31. ارديبهشت 1402 - 0:43
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: از نظر اسلام زن ستون معرفتی و تربیتی خانواده و یکی از اصول اساسی روابط اجتماعی در جامعه و یکی از مقدس ترین ارکان تشکیل جامعه اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام محمدولی دارابی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) در مورد جایگاه دختر که می‌فرمایند «از خوش قدمی زن آن است که اولین فرزندی را که به دنیا می‌آورد دختر باشد»، اظهار کرد: این نشان می‌دهد که نگاه اسلام به مقام و شخصیت زن یک نگاه ارزشمند است.

وی افزود: از نظر اسلام زن ستون معرفتی و تربیتی خانواده و یکی از اصول اساسی روابط اجتماعی در جامعه و یکی از مقدس ترین ارکان تشکیل جامعه اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز بیشترین برنامه‌های جنگ نرم و جنگ شناختی برای دختران و زنان جامعه ما طراحی و توسط رسانه‌ها و تبلیغات گسترده در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: هدف این برنامه‌ها از بین بردن قداست جایگاه زن و ارزش‌های انسانی این موجود مقدس و همچنین خنثی کردن توانمندی‌های او و بازیچه قرار دادن شخصیت زن در راستای مطامع سیاسی استعماری و تبلیغاتی خود است.

دارابی گفت: امروزه دختران ما باید دشمن شناسی خود را تقویت کنند و از ابزارها و حیله‌های دشمن غافل نباشند

دیدگاه شما