تازه های سایت

کد مطلب: 53005
27. ارديبهشت 1402 - 9:16
فرمانده پلیس راهور شهرستان نهاوند گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی باید در ۲۲ نقطه شهر نهاوند سرعتکاه ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی کوثر شیراوند در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: سرعتکاه‌ها برای کاهش تصادفات ایجاد می‌شوند و نصب سرعت‌گیر و سرعتکاه باید طبق قانون و ظوابط که وجود دارد، اجرا شوند.

 وی با بیان اینکه بر اساس بازدیدهای میدانی باید در ۲۲ نقطه شهر نهاوند سرعتکاه ایجاد شود، تصریح کرد: متأسفانه سال گذشته به علت عدم سرعتکاه در بلوار خلیج فارس دو تصادف منجر به فوت داشته‌ایم .

فرمانده پلیس راهور شهرستان نهاوند در ادامه با توجه به رخ دادن تصادفات منجر به مرگ در بلوار خلیج فارس، مقابل پیراپزشکی به دلیل عدم سرعتکاه، بر نصب سرعتکاه در مسیرهای بلوار خلیج فارس،بلوار بعثت و کوی امام حسن برای کاهش تصادفات با رعایت استانداردها تاکید کرد.

نهاوند با ۱۷۰ سرعتکاه پیشرو در استان همدان

معاون شهردار نهاوند نیز در ادامه با اشاره به استاندارد بودن سرعتکاه‌های نهاوند اظهار داشت: برخی مردم از ایجاد سرعتکاه معترض هستند، اما سال گذشته نصب سرعت‌گیرها را در سطح شهر نهاوند داشته‌ایم.

عباس حسنوند با بیان اینکه در حال حاضر نهاوند با ۱۷۰سرعتکاه بیشترین سرعتکاه در استان همدان را دارد، گفت: شهرداری نهاوند ۴۰ کیلومتر خط کشی معابر را در دستور کار خود داشته است.

وی در پایان خواستار نصب سرعتگیرها با مصوبه شورای ترافیک در شهر شد.

دیدگاه شما