تازه های سایت

کد مطلب: 52998
26. ارديبهشت 1402 - 12:16
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور با تلاش های شبانه روزی دولت حل خواهد شد، گفت: توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان نهاوند را از وزارت صمت و جهاد کشاورزی پیگیری می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،«محسن رضایی» در دیدار تنی چند از اقشار مختلف مردم نهاوند که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، فرماندار نهاوند، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند، مشاور ارشد فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، خانواده معزز شهید احمد ظفری و سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد با بیان اینکه مقابل مادران و همسران شهدا شرمنده‌ایم، گفت: مهر، محبت و فداکاری شما باعث امنیت ایران اسلامی شده است.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در بحث بهره‌گیری از نیروهای توانمند و کاربلد در حوزه‌های مختلف اجرایی فراجناحی و سیاسی عمل می‌کند، گفت: اگر در مواردی افراد فاقد توانمندی باشند با جدیت باید تغیر کنند ولو اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم منصوب شده باشند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تمام مسئولین دولت از شخص رئیس‌جمهور تا معاونین، وزرا، استانداران و فرمانداران شبانه‌روز برای تغییر در وضعیت معیشت مردم در حال دوندگی هستند، گفت: به حول قوه الهی برخلاف آنچه برخی با سیاه‌نمایی از تریبون‌های مختلف بیان می‌کنند مشکلات اقتصادی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلفی که در داخل و کشورهای همسایه و هم پیمان وجود دارد رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز در این دیدار از زبان شما عزیزان مطرح شد مشکل اشتغال جوانان است، گفت: برای رفع مشکلات اشتغال جوانان با وزارت صمت و جهاد کشاورزی صحبت خواهم کرد تا طرح‌هایی جامع دراین‌خصوص منطبق با اقلیم شهرستان تدوین و اجرا کنند

رضایی در ادامه با بیان اینکه سرعت عمل در انجام کارها یکی از موارد مهمی است که مدیران در سطوح مختلف باید مورد توجهشان باشد، گفت: اینکه بخواهیم لیستی از کارهای انجام شده و نشده اعلام کنیم زیاد موردتوجه نیست آنچه که حائز اهمیت است انجام کارهایی است که مستقیماً مرتبط با معیشت و اشتغال مردم و جوانان است.

وی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی شهرستان‌ها به سه دسته عشایری، کشاورزی و روستایی و صنعتی تقسیم می‌شوند، گفت: دسته سوم که شامل استان‌ها و شهرستان‌های صنعتی می‌شود باتوجه‌به ظرفیت‌های اقتصادی که در آنها وجود دارد گاها آن‌چنان نیازمند توجه اعتباری دولت ندارند؛ اما در شهرستان‌های کشاورزی و روستایی همچون نهاوند دولت نگاه ویژه داشته و ازاین‌پس نیز تقویت خواهد شد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به‌ضرورت پیگیری موارد و مصوبات مسئولین در سطوح مختلف، گفت: آنچه می‌تواند کام مردم را برای به‌نتیجه‌رسیدن مطالبه‌ای شیرین کند پیگیری مجدانه است؛ لذا انتظار داریم افرادی برای این موضوع در نظر گرفته شوند.

رضایی با تأکید بر اینکه نهاوند از لحاظ فرهنگ دینی، معنوی و اعتقادی قوی است و همواره افراد توانمندی برای نظام و انقلاب پرورش داده است، گفت: دولت باید یک تبعیض عادلانه برای پیشبرد امور مرتبط با شهرستان در نظر بگیرد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بالندگی هرچه بیشتر این دیار شهیدپرور باشیم.

دیدگاه شما