تازه های سایت

کد مطلب: 52990
25. ارديبهشت 1402 - 1:07
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: نهاوند به واسطه زلزله‌خیز بودن نیازمند ایجاد انبار ذخیره کالاهای اضطراری است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی سنجربگی ظهر امروز در مراسم تجلیل از ۵۰ داوطلب نمونه و فعال هلال احمر اظهار کرد: سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه خدمات حمایتی برای درمان و داروی نیازمندان استان پرداخت شد.

وی افزود: کمک‌های ارائه شده در قالب اجرای ۷۲۳ پروژه داوطلبانه به ارزش ۱۴ میلیارد تومان بوده که در این زمینه ۱۸۰ هزار نفر از خدمات لازم برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: ۶.۵ میلیارد تومان به صورت مستقیم تحت عنوان کمک هزینه درمانی و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز به صورت وام هزینه درمانی به نیازمندان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی هلال احمر آموزش اقشار مختلف مردم برای فراگیری کمک‌های اولیه و امدادگری است افزود: سال گذشته ۶۰ هزار نفر از آموزش‌های عمومی و تخصصی دوره‌های هلال احمر بهر‌ه‌مند شده‌اند.

سنجربگی افزود: علاوه بر برگزاری کلاس‌های حضوری یک‌هزار و ۶۸۰ محتوای آموزشی در رابطه با سوانح در فضای مجازی ارائه شده که ۲۹۹ هزار نفر از این محتواها بازدید کرده‌اند.

وی از کسب رکورد جدید کاشت نهال برای اولین بار در دنیا خبر داد و گفت: یکی از اقدامات داوطلبان هلال احمر کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال در ۲۰ دقیقه بود که این رقم در دنیا به ازای کاشت ۱۰ هزار درخت در یک ساعت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان در پایان سخنانش نهاوند را به واسطه زلزله‌خیز بودن نیازمند ایجاد انبار ذخیره کالاهای اضطراری دانست و افزود: در صورت واگذاری سالن مدیریت بحران نهاوند به هلال احمر این مکان تجهیز و به انبار ذخیره کالا اختصاص می‌یابد‌.

دیدگاه شما