تازه های سایت

کد مطلب: 52980
24. ارديبهشت 1402 - 8:15
یادواره شهدا بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های نظام و انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «ضرغام احمدوند» در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند که با حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط مسئولین شهرستان کمیته‌های چندگانه برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه برگزاری این مراسم معنوی با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و دعوت ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان «دکتر محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس محترم جمهور سخنران ویژه این مراسم خواهند بود، گفت: یکی از موارد بسیار مهمی که باید موردتوجه نهادهای فرهنگی باشد فضاسازی و همچنین دعوت اقشار مختلف جامعه خصوصاً نسل جوان و نوجوانان در این مراسم است.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه هویت‌سازی برای نسل جوان و نوجوانان جامعه باید خروجی برنامه باشد، گفت: امروز دشمن ایران اسلامی جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده و همواره در تلاش است تا نسل نوی جامعه ما را از مسیر ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت خارج کنند.

وی افزود: یادواره‌های شهدا بهترین فرصت برای تبیین اندیش‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است؛ لذا باید در این زمینه هرچه در توان داریم بکار بگیریم.

احمدوند در ادامه با اشاره به در پیش بودن سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: مناسبت‌های ملی و مذهبی باید به‌صورت مردمی و خودجوش توسط جوانان و نوجوانان برگزار شود.

وی ادامه داد: در این زمینه باید هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج و غیره بیش‌ازپیش پای‌کار باشند و با ایده‌ها و برنامه‌های نو برای جذب هرچه بیشتر نسل نو جذابیت ایجاد کنند.

فرماندار نهاوند در پایان بر تشکیل پیش کمیته‌ها و کمیته‌های برگزاری سالروز حماسه سوم خرداد تأکید کرد.

گفتنی است یادواره سرداران، فرماندهان و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند ۲۶ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در نهاوند برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما