تازه های سایت

کد مطلب: 52972
23. ارديبهشت 1402 - 8:36
مدیر صندوق کار آفرینی امید استان همدان گفت: گزارش عملکرد یکساله صندوق کارآفرینی امید شهرستان نهاوند رشد ۴۷۰ درصدی در پرداخت تسهیلات را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رئیس صندوق کارآفرینی استان همدان با حضور در نهاوند با احمدوند فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

 ارسلان حسن‌ پور رئیس صندوق کارآفرینی استان در این دیدار از رشد پرداخت تسهیلات این صندوق در نهاوند خبر داد.

وی اظهار داشت: طبق آمار شاهد رشد ۴۷۰ درصدی پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل هستیم که خبر خوبی برای شهرستان است.

 مدیر صندوق کار آفرینی امید استان همدان افزود: خوشبختانه عملکرد صندوق کار آفرینی امید در استان همدان و شهرستان نهاوند مثبت است به نحوی که تا آخرین روز کاری سال گذشته و نخستین روزهای کاری سال جاری ارائه تسهیلات را در دستور کار خود داشته است.

حسن پور ادامه داد: صندوق کار آفرینی امید آمادگی دارد تا از تمامی طرح های روستایی، نهضت احیا، تبصره ۱۸ و غیره در راستای اشتغال آفرینی پایدار حمایت کند.

وی بیان داشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارمندان، کسبه و بازاریان از طریق سپرده گذاری با کارمزد ۴ درصد در این صندوق انجام می شود.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان همدان در پایان گفت: در راستای تحقق شعار سال این صندوق آماده همکاری برای پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال برای جوانان را دارد.

 ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این دیدار در دیدار با تأکید بر اینکه صندوق کارآفرینی امید باید همراه و هم راستا با اهداف دولت در زمینه اشتغال پایدار قدم بردارد، اظهار کرد: یکی از موارد مهمی که در شهرستان باید بیش‌ازپیش بر آن تأکید و توجه شود پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خرد است که خوشبختانه صندوق کار آفرینی امید در این راستا اقدامات مثبتی در سطح استان و شهرستان انجام داده است.

وی با بیان اینکه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیاد جوان یکی از راهکارهای رونق اقتصادی و جهش تولید است، گفت: امروز همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه مهار تورم و رشد تولید با بهره‌گیری از امکانات و اختیارات سازمانی در اختیار قدم برداریم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه رسیدن به اهداف عالی نظام در حوزه اقتصاد و مهار تورم شدنی نیست مگر با همدلی و هم‌افزایی بین‌بخشی، تصریح کرد: انتظار ما از همه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری این است که حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در شهرستان اولویت قرار دهند؛ چراکه شهرستان نهاوند ظرفیت‌های فراوانی در بحث تولیدات کشاورزی، معادن و غیره دارد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استاندار محترم همدان نگاه ویژه‌ای به توسعه پایدار در شهرستان‌ها دارد؛ لذا انتظار می‌رود بانک‌ها نیز در این راستا با حمایت همه‌جانبه از تولید و اشتغال آفرینی ثابت‌قدم‌تر از پیش عمل کنند.

دیدگاه شما