تازه های سایت

کد مطلب: 52963
22. ارديبهشت 1402 - 11:57
فرماندار نهاوند گفت: حمایت از کشاورزان که تولیدکنندگان و رونق‌بخش این دیار هستند از اولویت‌های ما در مجموعه فرمانداری نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  ضرغام احمدوند در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های کشاورزی شهرستان که با حضور نماینده آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان نهاوند به‌واسطه خاک حاصلخیز و آب‌وهوای مناسب یکی از بهترین مناطق استان برای کشت انواع بذور و محصولات کشاورزی است. 

وی ادامه داد: امروز باتوجه‌به بحران جهانی آب سیاست‌های جهاد کشاورزی به سمت سوی بهره‌مندی از محصولات کم آب بر و پر بازده تغییر پیدا کرده است و در این زمینه نیز تسهیلات و سیاست‌های تشویقی خوبی برای کشاورزان در نظر دارد. 

فرماندار نهاوند، گفت: در بحث تغییر سیستم‌های آبیاری کشاورزی از سنتی به نوین نیز سیاست‌های حمایتی از سوی دولت وجود دارد که انتظار داریم تعاونی‌ها و کشاورزان به این مهم توجه داشته باشند؛ چراکه این مهم در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری نقش قابل‌توجهی دارد. 

وی با تأکید بر اینکه حمایت از کشاورزان که تولیدکنندگان و رونق‌بخش این دیار هستند از اولویت‌های ما در مجموعه فرمانداری نهاوند است، گفت: در راستای تحقق این مهم جلسات متعددی با مسئولین استانی برگزار شده و مصوبات قابل‌توجهی نیز تدوین شده که امیدواریم با اجرایی‌شدن آن‌ها تحول در این زمینه را شاهد باشیم.

دیدگاه شما