تازه های سایت

کد مطلب: 52956
20. ارديبهشت 1402 - 8:34
در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان همدان انجام شد
افتتاح درمانگاه شهدای سپاه نهاوند با حضور مشاور فرمانده سپاه استان+تصاویر
درمانگاه شهدای سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت هفته بسیج سازندگی و در راستای خدمت رسانی به اقشار کم درآمد شهرستان و به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان همدان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور سردار مهدی فرجی مشاور ارشد فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) و جمعی از مسئولان درمانگاه شهدای سپاه ناحیه نهاوند جهت ارائه خدمت به مردم و اقشار مختلف بسیج به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: این طرح در مساحت ۳۰۰ متر مربع در خدمت خانواده نیروهای مسلح شهرستان و عموم مردم خواهد بود.

وی اظهار داشت: این درمانگاه دارای اتاق پزشک عمومی، دندانپزشکی، پزشک متخصص، مامایی، روانشناسی، نوار قلب، تزریقات و رادیو گرافی دندان است.

 به پیشنهاد سردار فرجی در این درمانگاه به محرومین نیز خدمات رسانی خواهد شد.

مختاری گفت: در صورت حمایت مسئولین این درمانگاه قابلیت این را دارد که توسعه یافته و تبدیل به درمانگاه شبانه روزی شود.

 پزشکان این مجموعه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر در این مجموعه حضور دارند و به خانواده نیروهای مسلح شهرستان ارائه خدمت می کنند.

هدف از افتتاح این طرح کمک به اقشار کم درآمد شهرستان برای انجام کارهای درمانی است.

این طرح در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان با حضور سردار مهدی فرجی مشاور ارشد فرمانده سپاه استان همدان و با حضور مسئولان نهاوند افتتاح شد.

‌این مرکز درمانی علاوه بر بیمه نیرو‌های مسلح با بیمه تامین تامین اجتماعی قرارداد دارد و به عموم مردم خدمات ارائه  می دهد.

دیدگاه شما