تازه های سایت

کد مطلب: 52955
20. ارديبهشت 1402 - 8:34
دبیر دومین کنگره ملی شهدای استان همدان گفت: برنامه های متنوعی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدارک دیده شده است و برنامه های کنگره به صورت مردمی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار‌ مهدی فرجی در جلسه پشتیبانی برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در فرمانداری نهاوند گفت: نیازمند کار اساسی در زمینه معرفی شهدا هستیم و باید از زبان هنر استفاده کرد و شهدا را معرفی کنیم.

وی اظهار داشت: کنگره ملی شهدا مردمی و برنامه ها توسط خود مردم اجرایی می شود و این تاکید مقام معظم رهبری است.

فرجی ادامه داد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر اثر گذار بودن کنگره های گرامی داشت شهدا است و برنامه ها باید در این راستا باشد.

وی بیان داشت: دشمن در فتنه سال گذشته از همه امکانات و ظرفیت های خود برای ایجاد مشکل در کشور استفاده کرد و از همه عناصر خود در اغتشاشات رونمایی کرد.

دبیر دومین کنگره ملی شهدای استان  همدان گفت: باید بتوانیم با زبان و ذهن نسل جوان شهدا را معرفی کنیم چون دشمنان می خواهند بر روی ذهن نسل جوان اثر بگذارند.

وی اظهار داشت: دشمنان امروز با تمام توان برای بی تفاوت کردن جوانان نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنند که باید مراقب باشیم.

فرجی گفت: روسا و دبیرهای کمیته برگزاری شهدا وظایف خود را در راستای بهتر برگزار کردن کنگره ملی شهدا به خوبی انجام دهند.

دبیر دومین کنگره ملی شهدای استان همدان افزود: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا است و محوریت برنامه ها در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته در راستای برگزاری کنگره شهدا تا امروز بیش از ۳ هزار جهیزیه در استان همدان جمع آوری شده است که سعی داریم این عدد با همت خیرین به ۸ هزار سری برسد.

فرجی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یادواره شهدای شهرستانی را در مکان های مختلف و با برنامه های جدید و متنوع برگزار کنید.

دبیر دومین کنگره ملی شهدای استان همدان افزود: در شبهای برگزاری کنگره ملی شهدا برنامه های زیادی برای سراسر استان تدارک دیده شده و این برنامه ها برای اولین بار اجرایی می شود.

وی بیان داشت: تدوین چندین جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار این‌ کنگره قرار دارد.

فرجی در پایان گفت: دشمن دارد کار می کند و باید هوشیار باشیم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

دیدگاه شما