تازه های سایت

کد مطلب: 52482
19. اسفند 1401 - 11:18
نماینده نهاوند در مجلس از پیگیری برای تخصیص اعتبارات برای پروژه های ملی این شهرستان از جنله سد گرین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با توجه به اینکه پروژه های مهم نهاوند که از محل اعتبارات ملی به عنوان بخشی از تأمین مالی استفاده می کنند و با عنایت به مبالغ پیشنهادی لایحه بودجه‌ای سال آینده، درخواست افزایش اعتبار این پروژه ها با پیگیری‌ علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند از طریق کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی داده شد.

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در‌مجلس گفت: درخواست افزایش اعتبارات طرح های نهاوند ارائه شده است.

وی با اشاره به این طرح های گفت: درخواست اختصاص و افزایش اعتبار سد گرین به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، اعتبار جاده نهاوند  به آورزمان به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان، اعتبار جاده نهاوند به سه راهی کنگاور به مبلغ ۸۰ میلیارد تومان و افزایش اعتبار مجتمع آموزش عالی نهاوند ویژه خواهران به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از جمله این درخواست ها است.

شهبازی گفت: این درخواست افزایش اعتبار از محل اعتبارات ملی و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ می باشد و برخی از این پروژه ها علاوه بر مبالغ فوق از اعتبارات ماده ۵۶ نیز بهره مند می باشند که طبق روال در حال پیگیری‌ و تخصیص است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از  تخصیص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان های آیت الله علیمرادیان و قدوسی نهاوند خبر داد.

نماینده مردم شهرستان نهاوند گفت: مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های آیت الله علیمرادیان و قدوسی نهاوند از محل منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تخصیص یافت.

وی اظهار داشت: در چند ماه گذشته تعداد ۱۰ دستگاه ماشین دیالیز با پیگیری‌ انجام شده تحویل گرفته شد که در بیمارستان آیت الله قدوسی و در بخش دیالیز راه اندازی گردیده است و در حال خدمت رسانی به همشهریان می باشد.

 تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه آیت الله علیمرادیان

شهبازی گفت: با عنایت به اینکه اعتبار اختصاص یافته به ورزشگاه آیت الله علیمرادیان از محل اعتبارات توازن استانی از محل اوراق می باشد با پیگیری‌ انجام شده و پیرو درخواست از جناب آقای دکتر ممبینی معاون محترم سازمان برنامه و بودجه، درخواست تبدیل ۷ میلیارد تومان اسناد اوراق به وجه نقد داده شد.

دیدگاه شما