تازه های سایت

کد مطلب: 52213
20. بهمن 1401 - 9:31
شهردار نهاوند در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: نهاوند پیشینه تاریخی متنوع، متغیر و پرباری دارد ولی عملاً پیشینه تاریخی با این زیرساخت‌ها به ایران معرفی نشده است و نیاز به معرفی دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در بازدید از غرفه این استان در نمایشگاه گردشگری با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند گفت: نهاوند هم زیرساخت‌های تاریخی و هم زیرساخت طبیعی بی‌نظیری دارد، آب و هوای خاص معتدل بدون شرجی و نیز باغات فراوان و سراب‌های خاصی که میزبان مسافران شهرهای جنوبی کشور از جمله اهواز و آبادان و جنوب است از جمله مزیت‌های این شهر است.

 شهردار نهاوند گفت: نهاوند به عنوان یک پایگاه شناخته نشده است و حتی در استان هم غالباً به خاطر مسیری که این شهرستان دارد به نهاوند سفر نکرده‌اند.

او افزود: در حوزه گردشگری و اقامتی به هر عنوانی مشکلاتی از سال‌های پیش وجود دارد که امیدواریم با پیگیری حل شود.

او موضوع سوم را بحث سیمای شهری عنوان کرد و گفت: شهر باید زیبا و نمای درخوری داشته باشد که در حوزه زیرساخت‌ها در یک سال گذشته ورود پیدا کردیم و امیدواریم با رونق گردشگری نهاوند بتوانیم خدمات شایانی را به گردشگران بدهیم.

 

دیدگاه‌ها

مشکل نهاوندزمانی شروع شدکه مسئولانش ایالت ماه نهاوندرافراموش وازآن فاصله گرفتند/آقای یوسفی نویداگرواقعامیخواهی کاری برای نهاوندانجام دهید؟منطقه ۲شهری راایجادکنید.شهرجهانی لائودیسه راکشف واحیاکنید.دستورتعریض خیابان ابوذر راصادرکنید.باغات شهرنهاوندراخیابان کشی وگردشگری کنید.بام نهاوندراتکمیل کنید.بزرگراه جنوبی شهرنهاوندراایجادوبه۱۷شهریوریا پارک کوثرمتصل کنید.تقاطع پل چهارراه شهرداری(شیرخورشید)ومیدان بار را ایجادکنید. زمین های راکدقدیمی راتعیین تکلیف و عوارض ساخت را کم کنید.

دیدگاه شما