تازه های سایت

کد مطلب: 52201
19. بهمن 1401 - 8:34
مدیرکل صندوق بازنشستگی استان همدان از عضویت 3 هزار نفر از بازنشستگان شهرستان نهاوند زیر پوشش این صندوق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله افشار در نشست جمعی از بازنشستگان و مراسم رونمایی کتاب یکی از بازنشستگان در خانه امید این شهرستان اظهار کرد: با احتساب خانواده‌های بازنشستگان در نهاوند جمعیت شهرستان مرتبط با صندوق ۱۲ هزار نفر هستند که جمعیت بزرگی را تشکیل می‌دهد.

وی گفت: خانه امید شهرستان نهاوند که مربوط به بازنشستگان است با سرمایه این قشر احداث شده و باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به این مجموعه داشته باشند و حمایت‌های لازم را از آن به عمل آورند.

مدیرکل صندوق بازنشستگی استان همدان افزود: این مجموعه به عنوان یک سرمایه است و مسئولان شهرستان باید کاری کنند تا صندوق بازنشستگی رونق بگیرد و به مخروبه‌ای تبدیل نشود.

وی در ادامه سخنانش افزود: بازنشستگان در دوران ۳۰ ساله خدمت خود تجارب گرانقدری را به دست آورده‌اند که می‌تواند سرمایه خوبی برای مدیران باشد بنابراین پیشنهاد می‌دهیم فرماندار هر شهر نسبت به انتخاب یک بازنشسته به عنوان مشاور اقدام کند تا نسبت به مشکلات آنان آگاهی بیشتری داشته باشد.

افشار افزود: متاسفانه در سطح شهرستان‌ها برخی مدیران دستگاه‌های اداری با بازنشستگان بیگانه هستند و همین مساله باعث می‌شود تا خاطر آنان مکدر شود و احساس کنند که فراموش شده‌اند.

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه بازنشستگان حق بزرگی بر گردن کشور دارند و در پیشرفت کشور نقش مهمی را ایفا کرده‌اند گفت: بهترین لحطه برای بازنشستگان زمانی است که آنها وقتی به گذشته خود نگاه می‌کنند ، تصویری از خدمت  و افتخار را می‌بینند و همین مساله باعث آرامش آنان می‌شود.

ضرغام احمدوند در ادامه سخنانش انقلاب اسلامی را منشا خدمات گسترده به کشور عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی در طول دوران پربرکت خود خدمات زیادی به کشور داشته و اگر وضعیت کنونی انقلاب را بخواهیم با قبل از آن مقایسه کنیم خواهیم دانست که چه بودیم و چه شدیم.

در این مراسم از کتاب مجموعه اشعار شاعر طنزپرداز نهاوند اسدالله حیدری با تخلص برکه رونمایی شد، سه تن از خانواده‌های شهدا و جانبازان بازنشسته نیز تقدیر شدند.

 

دیدگاه شما