تازه های سایت

کد مطلب: 52200
19. بهمن 1401 - 8:32
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از امشب با توجه به سرد شدن هوا و کاهش دما انتظار داریم بارش‌ها عمدتاً به شکل برف همراه با پدیده کولاک تا پنجشنبه ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری شکیب گفت: بیشترین بارش را در تاریک دره نهاوند داشتیم به میزان ۱۱ میلیمتر و در شهر همدان هم حدود یک میلیمتر گزارش بارش را شاهد بودیم و در اغلب نقاط بارش‌های در حد ۱ الی ۲ میلیمتر را گزارش شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته شاهد بارش باران عمدتاً در مناطق غربی استان بودیم البته در ارتفاعات شاهد بارش برف هم بودیم، امروز هم شرایط برای بارش‌های خفیف همراه با وزش باد شدید در نقاط مختلف استان وجود خواهد داشت.

باقری شکیب افزود: از امشب با توجه به سرد شدن هوا و کاهش دما در ترازهای مختلف انتظار داریم بارش‌ها عمدتاً به شکل برف همراه با پدیده کولاک تا روز پنج شنبه وجود خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از پنج شنبه به بعد با توجه به کاهش محسوس دما انتظار خواهیم داشت دماها بین ۱۰ تا ۱۲ درجه زیر صفر هم برسد.

باقری شکیب با اشاره به اینکه برای روز جمعه هم بارش پراکنده برف را انتظار خواهیم داشت افزود: به نظر می‌رسد طی چهارشنبه و پنج شنبه شرایط برای بارش‌ها بهتر خواهد بود، همچنین در نیمه غربی و برخی از مناطق شمالی شرایط برای بارش مهیاتر خواهد بود.

وی گفت: کمینه و بیشینه دما طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های همدان ۱ و ۸ درجه سلسیوس گزارش شده است و در این مدت گل تپه با ۲ درجه زیر صفر سردترین و نهاوند با ۱۰ درجه بالای صفر گرم‌تری ن ایستگاه‌های استان گزارش شده است.

دیدگاه شما