تازه های سایت

کد مطلب: 52183
17. بهمن 1401 - 2:07
با حضور فرمانده سپاه استان همدان ساختمان حوزه تجمیعی شهید سلیمانی نهاوند افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت دهه مبارک فجر ساختمان تجمیعی حوزه بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نهاوند با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام‌ مغیثی امام جمعه، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه، احمدوند فرماندار و کیانی معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: حوزه تجمیعی برادران و خواهران نهاوند واقع در شهرک شهید حیدری در زمینی به مساحت بیش از ۱۰۰۰ متر ساخته شده است.

وی افزود: این طرح در سه طبقه ساخته شده که هر طبقه ۲۶۸ متر زیر بنا و دارای چندین اتاق است.

مختاری اظهار داشت: برای این طرح که با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

بازدید فرمانده سپاه استان از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

سردار مجیدی همچنین در ادامه سفر به نهاوند به همراه فرماندار و امام جمعه از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با عنوان "چه بودیم و چه شدیم" بازدید کرد.

این نمایشگاه تا پایان دهه فجر در مقابل ساختمان فرمانداری نهاوند میزبان همشهریان است.

در این نمایشگاه دستاوردها و خدمات دستگاه های خدمات رسان شهرستان نهاوند از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در معرض دید همشهریان قرار گرفته است.

همچنین در ادامه حضور سردار مجیدی در نهاوند وی با خانواده طلبه شهید طیب خرم آبادی دیدار و گفت و گو کرد و همچنین از مرکز نگهداری کودکان معلول بهزیستی نهاوند بازدید کرد.

دیدگاه شما