تازه های سایت

کد مطلب: 51519
7. آذر 1401 - 8:38
همایش تجلیل از چهل و سه بانوی پیشکسوت نهاوندی، پشتیبان جبهه در دوران دفاع مقدس به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با حضور مسئولین شهرستان نهاوند در آستان شاهزاده محمد و علی (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، همایش تجلیل از چهل و سه بانوی پیشکسوت ، پشتیبان جبهه در دوران دفاع مقدس به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان و رئیس هیئت امنای آستان شاهزاده محمد و علی (ع) برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این همایش اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مقاومت دوران دفاع مقدس، بیان کننده ی ایمان و اعتقاد قلبی، رشادت های بی نظیر و صبوری توام با ایثارگری زنان و مادرانی است که در تبعیت از نقش بانوان صدر اسلام و در راس آنها حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) قدم به قدم با مردان این سرزمین در دفاع از میهن اسلامی گام برداشته اند.

ضرغام احمدوند افزود: بانوان این مرز و بوم در این مسیر پر مخاطره با ایثار و فداکاری، شجاعت و استقامت و اخلاص در عمل همواره ارزش های اخلاقی دین مبین اسلام را سرلوحه ی اعمال خویش قرار داده و در حمایت از همسران و فرزندان خود جهت حضور در جبهه و دفاع از کشور سرآمد بوده اند.

دیدگاه شما