تازه های سایت

کد مطلب: 5147
8. آذر 1391 - 8:23
پایگاه خبری گرو به نقل از مهر:منتفی بودن حضور احسان حاج صفی در استقلال و پیشنهاد این باشگاه به سپاهانی‌ها برای معاوضه میثم حسینی با میلاد زنید پور از اخبار مهم نقل و انتقالات باشگاه استقلال است.

به گزارش پایگاه خبری گرو : پس از آنکه مسئولان باشگاه استقلال عباس محمد رضایی هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی را جذب کردند در صدد جذب میلاد زنید پور هافبک تیم فوتبال سپاهان بر آمدند. این درحالی است که این روزها زنیدپور رابطه چندان خوبی با سرمربی تیم نداشته و قصد جدایی از سپاهان را در نیم فصل دارد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت: " باشگاه استقلال پیشنهاد معاوضه میثم حسینی، مدافع این تیم،  با میلاد زنیدپور را در نیم فصل به باشگاه سپاهان داده است".

وی  افزود: " احمد جمشیدیان نیز یکی از بازیکنان دیگر سپاهان است که مورد نظر کادرفنی تیم بوده و در نقل و انتقالات نیم فصل به استقلال خواهد پیوست".

این مقام مسئول انتقال احسان حاج صفی در نیم فصل به تیم استقلال را منتفی دانست و در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: "احسان حاج صفی درحال گذراندن دوران خدمت سربازی خود در باشگاه تراکتورسازی است که این دوره تا حدود بهمن ماه به طول خواهد انجامید. پس از سپری کردن این دوره نیز این بازیکن همچنان با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و باید به این تیم برگردد".

وی خاطر نشان کرد: " با پیگیری هایی که در خصوص حل مشکل مالیاتی عماد رضا انجام داده ایم و همچنین با هماهنگی با مسئولان باشگاه سپاهان، مشکل این مهاجم عراقی برای پوشیدن پیراهن تیم استقلال حل خواهد شد".

دیدگاه شما