تازه های سایت

کد مطلب: 14640
28. آبان 1392 - 12:45
تیم والیبال ایران در آغاز رقابتهای جام قهرمانان قاره‌ها که در کیوتوی ژاپن در حال برگزاری است مقابل تیم پرقدرت برزیل شکست خورد. نمایش مردان "خولیو ولاسکو" در این دیدار نوید بازی‌های بهتری را در ادامه مسابقات داد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، تیم ایران با ترکیب اصلی سعید معروف، محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، عادل غلامی و امیر غفور به میدان رفت. برزیلی‌ها هم با ترکیب برونو رزنده، والاس د سوزا، دوس سانتوس جونیور، سانتوس لوکارلی، لوکاس ساتکامپ و آلمیدا بورگس در زمین حضور داشتند.

تیم ایران در این بازی با نتیجه 3 بر یک مقابل قهرمان آمریکای جنوبی تن به شکست داد.

ایران ست نخست این مسابقه را با نتیجه 25 بر 16 شکست خورد. ضعف در دفاع روی تور و سرویس های خوب برزیلی‌ها باعث برتری زردپوشان در ست نخست شد. پاس‌های سرعتی برزیلی‌ها در این ست امتیازات فراوانی برای این تیم به همراه داشت. ضمن اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان ایران تحت تاثیر نام پرآوزاه برزیل قرار داشتند. بازیکنان ایران در این ست در دریافت‌ها ضعیف عمل کردند و نشانی از تیم ایران در رقابتهای لیگ جهانی نبود.

در ست دوم بازیکنان ایران آغاز خوبی داشتند و تا امتیاز 12 رقابت پایاپایی با برزیلی‌ها داشتند اما پس از آن به دلیل اشتباهات مکرر در دریافت و حمله، بازی را واگذار کردند. در واقع در حالی که به نظر می‌رسید ایران در ست دوم تا پایان، رقابت نزدیکی با برزیل داشته باشد در نهایت با نتیجه 25 بر 17 شکست خورد.

در ست سوم، ایران نسبت به دو ست قبل نمایش قابل قبول‌تری ارائه کرد. دفاع‌های خوب روی تور، نواختن سرویس‌های دقیق‌تر و دریافت‌های کم نقص‌تر باعث شد تا ایران این ست را با نتیجه 27 بر 25 به برتری برسد.

در ست چهارم ایرن دوباره نمایشی درخور توجه از خود نشان داد. اگر اشتباهات و کم تجربگی بازیکنان ایران نبود این ست هم باید با برتری ملی پوشان ایران به پایان می‌رسید اما همین عامل سبب شد تا در ستی که ابتکار عمل در دست مردان ولاسکو  بود با نتیجه 25 بر 23 شکست بخورند و فرصت خلق شگفتی از دست برود.

ایران فردا در ادامه این رقابتها ساعت 6:40 با ایتالیا دیدار می‌کند. ایتالیا در دیدار نخست خود موفق شده با نتیجه 3 بر یک از سد روسیه، قهرمان المپیک و لیگ جهانی بگذرد.

دیدگاه شما