تازه های سایت

کد مطلب: 51107
12. مهر 1401 - 8:55
یک شاعر نهاوندی تجزیه‌ ایران با استفاده از مساله قومیت‌گرایی را از اهداف دیرینه دشمن عنوان کرد و گفت: دشمنان با طرح شعار خلق کرد، خلق عرب و خلق بلوچ به دنبال آن بودند که کشور را تجزیه کنند غافل از آنکه همه ما یک مفهوم مشترک داریم و آن مساله اسلام و وطن است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی هیچگاه آرام ننشسته و به دنبال آن هستند که در هر زمینه‌ای به کشور آسیب بزنند بنابراین باید مراقب باشیم بهانه به دست دشمن قسم‌خورده کشور و ملت ندهیم.

وی افزود: البته مردم بصیر ایران اسلامی نخواهند گذاشت کشور و این انقلاب که حاصل خون هزاران هزار شهید است با مشکلی روبرو شود، دشمنان نیز بدانند که این بار نیز دستاوردی در نقشه‌های خبیثانه خود نخواهند داشت.

این شاعر نهاوندی افزود: حرکات مذبوحانه دشمن همانند کف روی آب است که از بین خواهد رفت و آنچه که بر جای می‌ماند زلالی مردم و مکتب ناب اسلام خواهد بود.

وی با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور گفت: تاکنون نظام اسلامی موارد مختلفی از دسیسه‌های دشمن را پشت سر گذاشته و این بار نیز با قلم‌های بیدار، اندیشه‌های تابناک و انسان‌های فرهیخته برهه کنونی را با موفقیت خواهد گذراند.

ساکی تجزیه ایران با استفاده از مساله قومیت‌گرایی را از اهداف دیرینه دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمن در ابتدای انقلاب به بهانه حقوق قومیت‌ها با طرح شعار خلق کرد، خلق عرب، خلق بلوچ به دنبال آن بود که در کشور بلوا ایجاد کند و آن را تجزیه نماید.

وی با تأکید بر اینکه قوم بلوچ و کرد و ترک و عرب یک مفهوم مشترک دارند و آن مساله اسلام و وطن است اظهار کرد: آنها اجازه نخواهند داد دشمن با سوء استفاده از یک مساله کشور را دچار آشفتگی کند.

این شاعر انقلابی با بیان اینکه مسئولان نیز باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کرده و حرف آنها را بشنوند و به فکر حل مشکلات باشند گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، مردم ما در درجه اول همه مسائل کشور قرار دارند بنابراین باید برای حل مشکلات آنها و رفاهشان چاره‌اندیشی شود.

وی در پایان مساله ولایت را مهمترین شاخص حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: این مسئله مهم در برهه‌های مختلف دشمن را ار رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته و از این پس نیز همینطور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما