تازه های سایت

کد مطلب: 51046
8. مهر 1401 - 16:02
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: جهاد تبیین یعنی باید حق و باطل را گفت و برای جوانان تبیین کرد تا نسل نوجوان در اثر ندانستن حق، به انحراف کشیده نشود.

وی اظهار داشت: باید واقعیت را بگوییم و در برابر سختی ها مقاومت کنیم و به حق و صبر توصیه کنیم.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها افزود: باید امیدوار باشیم چون امروز به برکت انقلاب پیشرفت کردیم و در عرصه های مختلف قوی شدیم و اصلا قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیستیم. 

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی مامن مظلومین و مایه ترس افراد جنایتکار است و باید از خدمات این عزیزان قدردانی کنیم چون مسئول تامین امنیت جامعه هستند.

  حجت الاسلام مغیثی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: آقای رئیسی جلوی چشم همه دنیا عکس شهید سلیمانی را بالا برد تا جهان بداند که مجاهدت های این شهید والامقام بود که داعش را نابود کرد.

  وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان کرد: اصل قضیه اغتشاشات طراحی توسط دشمنان و مثلث شوم عبری، عربی و غربی بود و فضای مجازی بستر فرماندهی و اقدامات آنها بود. 

امام جمعه نهاوند ادامه داد: فضای مجازی در اختیار دشمنان است و برای نسل جوان برنامه ریزی می کند و با استفاده از این بستر بود که دشمن اغتشاشات را برنامه ریزی کرد و باعث شد قرآن را آتش بزنند و به مقدسات اهانت کنند و چادر از سر زن محجبه بکشند. 

وی ادامه داد: میلیارد ها خسارت زده شد و تعدادی از حافظان امنیت به شهادت رسیدند و تقاضای مردم از دستگاه های امنیتی، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و قوه قضاییه تقاضای شناسایی و برخورد با این افراد را دارند. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: افرادی که به زندگی مردم آسیب و خسارت زدند باید محاکمه شوند و این مطالبه مردم است. 

وی اظهار داشت: باید مراقب جوانان باشیم چون تجربه ندارند و تحت تاثیر شعارها قرار می گیرند و باید برای آنها تبیین کنیم تا به ابزار دست دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل نشوند.

دیدگاه شما