تازه های سایت

کد مطلب: 50971
28. شهريور 1401 - 8:59
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: فروش مُکمل‌ها و انواع داروها در باشگاه‌ها ممنوع و جُرم است و این مجموعه‌ها حقی برای عرضه آنها ندارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مدیران و موسسین باشگاه‌های ورزشی خصوصی فاقد مجوز در  شهرستان نهاوند نسبت به اخذ و تمدید مجوز اقدام کنند.

سلیمان جوانمردی در جلسه ای با حضور هیئت بدنسازی و پرورش اندام و مدیران باشگاه‌های بدنسازی شهرستان گفت: با توجه بروزرسانی صدور مجوزهای باشگاه‌های ورزشی و هماهنگی به عمل آمده؛ مقرر شد مدیران و موسسین باشگاه‌های ورزشی شهرنهاوند ظرف مدت ۲۰ روز از اعلام این خبر نسبت به اخذ یا تمدید مجوز های خود اقدام کنند.

جوانمردی اظهار کرد: مدیران و موسسین  می بایست در این مدت اعلام شده به سامانه جامع صدور مجوز باشگاه های ورزشی به آدرس: m5.msy.gov.ir مراجعه و ضمن بروز نمودن مدارک خود نسبت به این امر مهم اقدام نموده و یک نسخه از مجوز جدید یا تمدید آن را به امور باشگاههای شهرستان نهاوند تحویل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم تمدید یا دریافت مجوز فعالیت و وصول گزارش مبنی عدم اقدام لازم و  پایان زمان اعلام شده  مراتب را به کمیته تخلفات باشگاهها و مراجع قانونی و قضائی ارسال نموده و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: از سوی دیگر فروش مُکمل‌ها و انواع داروها در باشگاه‌ها ممنوع و جُرم است و این مجموعه‌ها حقی برای عرضه آنها ندارند.

 

دیدگاه شما