تازه های سایت

کد مطلب: 50903
16. شهريور 1401 - 3:18
نشست خبری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند و اعضای مجمع خیرین ورزش با حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  سلیمان جوانمردی سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در این‌ نشست گفت: در یک ساله دولت سیزدهم ۹ مدال رنگارنگ در رقابت های بین المللی، آسیایی و جهانی در رشته های مختلف توسط ورزشکاران نهاوندی کسب شده است.

وی اظهار داشت: این مدال ها در رشته های دوچرخه سواری، کشتی، کوراش، فوتبال و دیگر رشته ها کشب شده است و نوید بخش روزهای خوب برای ورزش نهاوند است.

جوانمردی افزود: دعوت بیش از ۱۲۰ ورزشکار به اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف و همچنین کسب بیش از ۲۷۰ مدال قهرمانی کشور در دیگر رشته ها از جمله موفقیت های ورزشی شهرستان است.

وی ادامه داد: برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی به مناسبت های مختلف،  حضور ۱۰ تیم ورزشی در لیگ های کشور در رشته های فوتبال، بسکتبال و دوچرخه سواری از دیگر تلاش ها و موفقیت های شهرستان است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: برگزاری اردوی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهرستان نهاوند، تشکیل مجمع خیرین ورزش در شهرستان نهاوند، اعزام بیش از ۳۰۰ تیم ورزشی به مسابقات مختلف استانی، کسب بيش از ۱۰۰۰ عنوان اول تا سومی در رشته‌های مختلف در مسابقات استانی و اجرای جام پرچم و طرح ورزش خیابانی نیز در طول این یک سال انجام شده است.

وی افزود: در حوزه جوانان فعالیت ۱۱ سمن، پرداخت ۹۶ کمک جهیزیه به زوجین نیازمند نهاوندی با مبلغ بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون تومان توسط خیرین ازدواج شهرستان نهاوند انجام شده است.

جوانمردی گفت: با توجه به این تلاش ها مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند به عنوان مجمع خیرین برتر کشور معرفی شد که جای قدردانی دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به طرح های عمرانی اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۱ پروژه عمرانی ورزشی در سطح شهرستان فعال هستند و اعتبار استانی مصوب عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در سال جاری چهار میلیارد ۸۷۰ میلیون تومان است.

وی در پایان‌گفت: اعتبار مصوب سفر ریاست محترم جمهوری به استان جهت ۳ پروژه عمرانی اداره ورزش و جوانان نهاوند ۳۵ میلیارد تومان است.

دیدگاه‌ها

باسلام اقای جوانمردی خداقوت تشکر,من نارضایتی نخورده به گوشم,اما ازشما توقع هست نخبگان را دور هم جمع کنید,بافرماندار هماهنگ کنید,استارت کارانشالله زده بشه,موفق باشد,وهمیشه ریس برای خدمت به مردم نه میز ,زودگذر,یاعلی

دیدگاه شما