تازه های سایت

کد مطلب: 50732
27. مرداد 1401 - 2:19
باشگاه پرسپولیس اقدامات خود برای روشن شدن تکلیف مدافع جدید خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس که  در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوست هنوز نتوانسته مجوز بازی برای سرخ‌پوشان پایتخت را به دست بیاورد و به همین دلیل احتمالاً بازی با فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر را هم از دست می‌دهد. البته اگر این مشکل ادامه‌دار باشد شاید او بازی‌های بعدی را هم از دست بدهد! این بازیکن بازی ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر را به دلیل محرومیتی که از زمان بازی کردن نفت تهران به آن دچار شده بود از دست داد و حالا در آستانه بازی با فولاد یک موضوع دیگر گریبان او را گرفته تا هنوز مجوز بازی برای سرخ‌پوشان پایتخت را نداشته باشد.

پورعلی‌گنجی در زمان عقد قرارداد با پرسپولیس اعلام کرده بود که به دلیل مصدومیت، باشگاه شنزن قرارداد او را به صورت یک طرفه فسخ کرده بود و باید پول قراردادش را بپردازد اما از طرف دیگر باشگاه شنزن چین مدعی است که قرارداد این بازیکن به صورت توافقی فسخ شده و در این بین نباید پولی به پورعلی گنجی بدهد. به همین دلیل این موضوع باعث شده تا فدراسیون فوتبال چین ITC پورعلی‌گنجی را صادر نکند.

این مساله باعث شده تا طرف چینی تا به حال دو بار درخواست صدور ITC پورعلی‌گنجی را رد کند و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس برای گرفتن ITC مدافع جدید خود امروز نامه‌ای به فیفا ارسال کرده تا از این طرق بتواند مجوز بازی مرتضی پورعلی‌گنجی را بگیرد. باشگاه شنزن چین هم به دلیل اینکه قصد بارگذاری مدارک خود را در خصوص این پرونده دارد دو بار درخواست پرسپولیس را ریجکت کرده و به نظر می‌رسد تا پیش از بازی با فولاد وضعیت این مدافع برای همراهی سرخ‌پوشان مشخص خواهد شد.

منبع: فارس

دیدگاه شما