تازه های سایت

کد مطلب: 50664
19. مرداد 1401 - 11:23
فرمانده سپاه نهاوند گفت: نقش رسانه ها در جهاد تبیین، امیدآفرینی و حل مشکلات مهم و اثر گذار است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نشست خبری سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند و حجت الاسلام دارابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

مختاری در این جلسه گفت: رسانه ها در امید آفرینی می توانند نقش اثر گذاری داشته باشند و رسانه های شهرستان خوشبختانه در این زمینه فعال هستند.

وی اظهار داشت: رسانه ها ظرفیت های زیادی دارند که در حوزه مطالبه گری از مسئولان باید از این ظرفیت ها استفاده کنند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در رفع مشکلات مردم شهرستان، نقش رسانه ها بسیار مهم است و مدیران باید پاسخگوی رسانه ها به عنوان نمایندگان مردم باشند‌.

وی ادامه داد: خبرها و گزارش های رسانه ها در رفع کمبودها با اهمیت است و گزارش کارهای انجام شده هم باعث امید آفرینی می شود.

مختاری گفت: در موضوعات مختلف رسانه ها می توانند در قالب هیئت اندیشه ورز مشکلات مردم را بررسی و پیگیری های لازم را از مسئولان‌ داشته باشند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: رسانه ها در جهاد تبیین و در روشنگری و امید آفرینی و باطل کردن شبهه ها و توطئه های دشمنان در فضای مجازی بسیار اثر گذار است.

وی افزود: امروز جنگ در فضای مجازی است و به همین دلیل رهبر انقلاب بر موضوع جنگ نرم و جهاد تبیین تاکید دارند.

مختاری گفت: خبررسانی صحیح و به موقع و روایت اول بسیار مهم است و اجازه شبهه افکنی را از رسانه های معاند می گیرد و این موضوع خیلی مهم است.

دیدگاه شما