تازه های سایت

کد مطلب: 50638
17. مرداد 1401 - 0:56
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در حال حاضر با افزایش مراجعات به مراکز درمانی ۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های شهرستان بستری هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، غلامرضا متین در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در روز های اخیر مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی نهاوند افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: این افزایش مراجعات باعث شده در حال حاضر ۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های نهاوند بستری شوند و این روند افزایشی ادامه دارد.

متین افزود: افزایش بیماران باعث شد از شب گذشته شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک نفر فوتی بر اثر کرونا در شهرستان داشتیم و ۶ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان دو بخش برای بیماران کرونایی در نظر گرفته است و در بیمارستان شهید قدوسی نیز بخش "آی سی یو" کرونا ایجاد شده است.

متین اظهار داشت: درصدد هستیم که بیمارستان شهید قدوسی را فقط برای بیماران کرونایی تجهیز کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان پائین آمده است و استقبال از تزریق واکسن نیز کاهش یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در ۱۷ مرکز جامع سلامت و سه پایگاه شهری تزریق واکسن کرونا انجام می شود و مرکز تجمیعی واکسن شهرستان در محل دانشگاه غیر انتفاعی امید در جنب اداره کمیته امداد شهرستان آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

وی در پایان با بیان اینکه در مرکز تجمیعی شهرستان انواع واکسن ها موجود است از شهروندان درخواست کرد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و نسبت به تزریق دز یادآور هرچه سریع تر اقدام کنند.

دیدگاه شما