تازه های سایت

کد مطلب: 50309
12. تير 1401 - 8:42
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، گفت: حضور «یونس شفیعی» کشتی‌گیر نهاوندی در مسابقات جهانی ایتالیا مسجل شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی با اعلام این خبر گفت: اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران از  هشتم تیرماه برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز شد و یونس شفیعی کشتی گیر نهاوندی در این اردو حریف مازندارانی را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد و راهی مسابقات جهانی رم ایتالیا شد.

وی افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی روزهای ۸ تا ۲۰ تیرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری می باشد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، خاطرنشان کرد: یونس شفیعی ملی‌پوش نهاوندی در وزن ۷۱ کیلوگرم در نهاوند شاگرد علی صفاری و عباس تکلو  می باشد و در این اردوی آماده‌سازی زیر نظر مجید ترکان سرمربی تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت.

وی افزود: این کشتی‌گیر خوش‌آتیه نهاوندی به تازگی موفق شده بود در رقابت‌های آسیایی کشور قرقیزستان مدال برنز وزن ۷۱ کیلوگرم را به گردن بیاویزد.

جوانمردی با بیان اینکه شفیعی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز شد، گفت: رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان (زیر ۱۷ سال) روزهای سوم تا نهم مردادماه امسال در شهر رُم ایتالیا برگزار می‌شود.

 

دیدگاه شما