تازه های سایت

کد مطلب: 50297
11. تير 1401 - 8:53
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: آمریکا در هرکجا وارد شده ناامنی و جنگ را برای مردم به همراه آورده و جنایت های زیادی انجام داده و به دروغ مدعی حمایت از حقوق بشر هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سازمان های مدعی حقوق بشر ابزاری در دست شیطان بزرگ هستند و نباید فریب شعارهای این سازمان ها در دفاع از حقوق بشر را بخوریم.

وی اظهار داشت: در این هفته جنایت هایی توسط آمریکایی ها انجام شده که نشان می دهد ادعاهای حقوق بشری آنها دروغ است و هرکجا وارد شده اند منشا ناامنی بودند.

امام جمعه نهاوند افزود: در هفته موسوم به هقته حقوق بشر آمریکایی حادثه ترور حضرت آیت الله خامنه ای، واقعه هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت شهید محراب شهید آیت الله صدوقی و حمله به هواپیمای مسافربری کشورمان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این اتفاقات یا مستقیما توسط آمریکایی ها انجام شد یا توسط عوامل آنها که این جنایات نشان از خوی استکبارگری آنها دارد.

حجت الاسلام مغیثی گفت: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب هرچه در توان داشته برای ضربه زدن به کشور انجام داده که پشتیبانی از گروهک ها، فتنه های ۷۸ و ۸۸، ترور بیش از ۱۷ هزار نفر در کشور نتیجه حمایت های آمریکایی ها از منافقین بود.

وی بیان داشت: هنوز هم آمریکا و اروپا از منافقین برای ضربه زدن به کشور حمایت می کنند و ما هرچه مشکل داریم از ناحیه آمریکا است.

امام جمعه نهاوند گفت: اگر مردم ما مرگ بر آمریکا می گویند یک امر احساساتی نیست بلکه یک واقعیتی بر مبنای سالها جنایت آمریکا است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: همه گرفتاری های بشریت و مسلمانان به خاطر جنایت های آمریکا است و در هرجا وارد شدند جنگ و خونریزی به راه انداخته اند و به دروغ شعار حمایت از حقوق بشر سر می دهند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما